Gå til innhold

Die Aller Vaerste's deletråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

jeg tenker på røde polyforinger, men noe annet har jeg ikke tengt på... men 10000 spenn er litt mer enn det jeg har lyst til å legge i bilen nå, så det hadde vært supert å bare hatt noe å starte med, skal prøve å komme meg på banen i august men får se hvordan det går med bygginga...

noen som har noe senk å selge ? helst brukt :D

 

 

ca 20 kg med polyforinger er nettopp ankommet norge, men her er vel alt bestillt. Kan evt. formidle kontakt ved neste samlebestilling..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et sett slike i 14" m/senterdeksel og de ringene som er på de normalt også... Det er ManiaCoupe sine, kan sjekke om han skal ha de eller ikke... ;)

 

Er forøvrig de felgene som sitter på bla Golf 3...

 

 

 

eeeeeehhhhhhhhhhhh

wrong. ikke de samme felgene.hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger grønntona sideruter foran, og bunndel til luftfilterboksen. (GTI)

GTI spoiler foran trenger jeg også.

 

Ang. ruter, så skal jeg se hva jeg finner når jeg tar huggerferie i sverige, det samme med bunndelen... Jeg HÅPER å få de jeg har bestilt fra Volkswarenhaus snart, har venta i 2 mnd. De er nye, og utprisen er kr. 550,-

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trenger spindel foran, vannpumpe til 1.5l og fremre motorfeste ( det som er skrudd i frontplata med en gummiforing inni). Har dere noe sånt?

 

Er dårlig med spindler om dagen, vannpumpe kjøper du ny på mekonomen (koster ikke mange kronene) og sjekker det med motorfestet...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår