ev1 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei jeg vurderer og kjøpe meg confilter og da lurer jeg på om det går an og ta bort de slangene (1,2 og 3) og kan noen fortelle meg hva de er til ? :) Motoren er en 2 liter 8 v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Har ikke peiling på hva de er til - men jeg og mange andre har satt på nytt filter og latt det bare ligge igjen alt det der... Er sikkert ikke så viktig,.... Jeg syns lufta i bilen er kjøligere etter bytt men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 oki takk takk :) men er det noen som vet hva de slangene er til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er ikke nummer 3 forvarming?di 2 andre er vell kanskje noe vacum greier? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hm, jeg har verken 1 eller 2 der du har vertfall.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Lurer selv på dette! det er faktisk en ting til som jeg er litt urolig for. Det er jo en spesiel LMM på våres motorer. Hvor får jeg kjøpt en slik adapter som passer slik at man kan feste et vanlig kon filter? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 bumper heg og håper på svar ;) Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Disse to vakuumslangene er (iallefall den ene) skal være til å styre spjellet som gjør at bilen trekker varmluft fra forvarminga (den slangen som går fra eksosmanifold og inn til luftfilterboksen dette kan bare tas av.. og plugg igjen vakuumslangene :) edit: og en ting til.. spar deg for mye dritt.. kjøp innsatsfilter... konfilter hjelper ikke på noe anna en å få en kjedelig BÅPE lyd som er litt jalla... mye finere lyd ut av et innsatsfilter :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 kjøp innsats filter ja, og vil du ha litt lyd tar du av den slangen under de trompetene dine! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 og en ting til.. spar deg for mye dritt.. kjøp innsatsfilter... konfilter hjelper ikke på noe anna en å få en kjedelig BÅPE lyd som er litt jalla... mye finere lyd ut av et innsatsfilter :) Blir det bedre lyd med innsats enn originalt altså? På TDI også?? :D Hva slags filter er å anbefale egentlig? Er jo en haug merker. K&N, Greenstuff? Forhandlere? :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Lurer selv på dette! det er faktisk en ting til som jeg er litt urolig for. Det er jo en spesiel LMM på våres motorer. Hvor får jeg kjøpt en slik adapter som passer slik at man kan feste et vanlig kon filter? jeg vurderer dette settet http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0060 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har en golf 3 96 modell 101hk.. men er det mulig å få tak i en adapter som passer til greenfilter eller kn filter altså ikke insats filter? eller må man lage en slik en selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 det finnes! jeg har også golf 3 96 mod 101hk. jeg har montert greenfilter. kjøpte adapter til hundre lapp for å fortsatt kunne bruke LMM. Det er en grunn til at det er der så ikke koble ut den og sett filter rett på. kost på et adapter slik at du fortsatt bruker LMM. skal se om jeg finner det jeg kjøpte på nettet... Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 http://www.autospar.no/goxpage00000092dbp40132-A.html 149 koster det nå, også ere vel hundre lapp i porto også. men det kjøpte jeg og det funker. MEN jeg måtte lage nye hull for at det skulle passe mitt greenfilter. tok to min med en drill så er jo bagatell, mulig du slipper det med en annen kn elr green filter enn det jeg har da. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg