kleiven Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Noen bilder med sommerfelger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Se der ja! Ble straks litt mere bil nå gitt;) Spacere hadde også gjort seg igrunn. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 ET og bredde på felgene? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Vil tippe ET35, og 7x15. Ser ihvertfall ikke ut som det avviker så mye ifra originalt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Tror det er ET35 ja, orker ikke ta av felgen for å se nå, men bredde er 7 ja. Men må gjøre noe med skjerma,subber både framme å bak. :( men vinkelsliper gjør susen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Er sikkert mye skjerm å skjære av under skjermbuelistene dine, så da er det jo bare å kappe vekk så mye som mulig da, for så å ha på noe så rusta ikke kommer snikendes, og til slutt ha på skjermbuelistene! Gjorde dette på min bil, og det ble mye bedre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 savner gamle bilen min når jeg ser din:( var lik den som faen bare den var rød... har du noe planer i fra kveld med den bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 blir vel å skjære litt mere hjulbuer, men vet ikke når. Har fått begynt skikkelig med tuboproskjektet mitt nå, ventet på garasje ei stund,men i går begynte jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høggern Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har noen prøvd dumpventil på Golf 1,6 Gtd.. Vil man få tøff lyd..??? Siter - Hyundai H1 (2004) - VW-Golf 2 * Fiat Uno (1992) *E30 325IX (1988) *Cheverolet S10 Pickup (1995) *Suzuki Swift Gti 1.3 (1986) *Mini Morris (1974) *Opel Record 2.2i (1986) *Volvo 142 (1972) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jeg holder på å bygger på min=) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Blir bra dette! :) Ligner veldig på min slik den så ut originalt, bare penere, hehe.. Får du tatt rusten på den blir det riktig så fint! ;) Og savner du lyset fra tusenmetrene, anbefaler jeg deg å skifte til klarglass-lykter foran og noen skikkelig gode pærer..da får du lys!! ;) Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Tirsdag skjedde det noe rart med motorn(havari?) Skulle til hytta den dagen, skjekket olje å vann å greier å la ut på tur til hytta vår(bare 45min kjøring), syntes jeg hørte litt rar lyd på litt turtall men hadde vært borti det før så jeg tenkte det gikk over. ( Var spesielt viss bilen hadde stått et par dager rolig) Kom nesten frem til hytta da i en oppover bakke måtte gire ned å gi på,da gikk turbotrykket opp til 1,6-1,7 bar (lader vanlig 1,3-1,4.) å så smalt det frammi motorn å turtalle gikk opp til 5000rpm+ uten att jeg hadde foten på gasspedaln, og det røyk noe så hinsides!! med hvit røyk. Slå så av tenninga for å stoppe detta drittet, men golfen ville ikke stoppe da heller, tok til å med ut nøkkeln. Måtte kvele motorn for å stoppe bilen. Gikk ut og tittet frammi der,å såg noe olje på frammsiden av motorn,tenkte kanskje ei råde har kommet ut,siden jeg ikke fikk snurr på motorn når jeg prøvde å starte den. Men prøvde noen minutter,så plutselig gikk motorn rundt igjen,men startet ikke. Tok så av slangen fra turboen til innsuget å prøvde da,da startan, men det kom sikkert en liter med olje ut av turbo`n. Nå idag så har jeg fått den hjem igjen,prøvde å starte n igjen, å det kom ikke noe olje ut fra turbon,så jeg sette det i sammen att, å jaggu startan, røyk ikke noe uvanli på tomgang,men lader det han skal lade. Men ryker litt hvitt i eksosen og har den rare "kakle" lyden fra motorn på litt høyere turtall. (lurer på om det er fra topp/turbo) Noen som har peiling på hva som kunne ha skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hmm.. uflax.. håper du ikke hadde lange veien til hytten.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Et par bilder etter jeg har laget meg monovisker :) Er litt i tvil om dagen hva jeg skal gjøre med bilen, siden jeg har merca til turbo proskjekt og har fått tak i dn gule golfen jeg har, som da er "litt" mer strøken enn GTDn. Har IKKE lyst til å selge den, vurderer og la den stå inntil videre å så kanskje pusse den ned å lakke. Og overhale motor å div ting. Eller er det bare bortkastet på en 86 mod 4 dørs gtd som ser ut som en krokan is? Er jo nylig eu godkjent å greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Da er bilen solgt! Og har blanda føleleser for det, vart jo så gla i å kjøre laave biler :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg