-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Ikke så mye igjen nå hehe
-
Funker som f det, jeg hadde ikke 2000papir, så jeg brukte det jeg hadde, 1200 våt slipte over siget og rubbet og polerte, synes ikke at det var noe der engang :) jeg trodde først 1200 skulle bli for grovt men det gikk fint.
-
:) Ok, da skjønner jeg, du ser ikke så dette som en jobb, men en "HOBBY" ...jeg synes det er veldig tilfredstilende og se bilen når man er ferdig,,det er det som gjør det gøy for meg.
-
Ok det var snakk om den to hodete polerings maskinen på biltema for litt siden. Er det bare søpla eller er den verdt og ha i garsjen? Thorsov har også en rimlig poleringsmaskin har jeg sett. Kan ikke så mye,,om bilpleie enda, så utrykk som claya hvet jeg dessvere ikke hva er.
-
Da legger jeg opp en liten update her, Har sveiset nye fester så jeg fikk inn begge GSI stola i omegan, ble nice. la inn tepper og nye Omega b matter osv, ble pent, har ingen bilder av dette, men kan ta hvis folk har lyst og se hvordan det ble. her sveiser jeg hvertfall om festet til stolene. Og så har jeg hvert så heldig og fått en donasjon av Drømmer her på forumet , et stk tdi turbo, med grennrør og wastegate, skal klare og lade nok til og ødelegge ting og tang den. tusen takk skal du ha, jeg skal ikke selge den hehe som du trodde jeg hadde gjort. C20se egner seg ikke så godt til turbo konvertering som c20ne pga kompen har jeg hørt men får se hva som skjer, litt bilder av Turbo osv. Og til det dere alle har ventet på hehe På torsdag gikk jeg til innkjøp av Svart lastebil lakk, (Pen farge faktisk, mye glans,) men uansett. mattet ned bilen igjen, og lakkerte med sprøyta , blandet ut lakken med ca, 15 til 20% tynner, den var veldig tjukk. Lakkerte og alt var veldigt bra, Og ja parkerte bilen for dagen ,,og gikk til tHa BEER ..PArty with tha man borat in the House!hehe Så når klokken var rundt 8.00 kom jeg hjem ..la merke til det var mye fuktighet i luften, trodde det skulle gå bra med lakken men det gjorde det ikke. så da blir det helakkering igjen,..men men alle gode ting er 3 og bare gøy og sprøyte bilen, trenger erfaring og det får jeg joo.. I dag monterte jeg "ny Grill" lakkerte den og slikt, og monterte min "evo" front :) Jeg synes det ble riktigt så tøfft. litt bilder Det var mørkt, kan ta bilde i morgen.
-
Jeg har vært til innkjøp av litt innkjøp av litt meguilars ting, MG nxt Speed detailer MG nxt Tech wax MG nxt Car wash MG water magnet (mikrofiber) MG Gold class Microfiber Og MG Microfiber wash mitt. Men synes jeg mangler et godt rubbe(slipe middel)Jeg prøvde tech wax'en synes ikke den gjorde underverker, men men, er ute etter et sikklig rubbe middel sampt en godt (grei pris ) polerings maskin. Noen som kan gi meg litt tips, PS .polerte fatter sin Bimmer med Tech waxen. ble ikke så veldigt fornøyd, vasket bilen godt,noe jeg kan ha gjort feil i forhold til dette middelet? Jeg brukte ikke noen av de andre MG produktene fordi jeg sparer de til min bil. alacocaina
-
Jeg bestilte den pakken dem har, (ikke gjør det) 1460kr betalte jeg, fikk med en ubruklig bag osv, jeg synes det var dyrt det jeg kjøpte liksom ,fikk ikke så mye ting for pengene , men hvis du samenligner med andre butikker i norge så sparer du sikkert 300kr hvis du handler fra dem, kommer til ann på hvor mye osv. men uansett, velg deg ut det du skal ha og bestil. jeg fikk produktene i posten 1 dag etter bestilig det er bra!
-
mye tar du for en slik jobb? Vaske og slikt inni bilen er like viktigt som motor,. Ble ikke noen wow effekt for meg, men uansett ble nice!
-
Du skulle ha 38 tusen for den?...er det rust på den , følger felgene med, og hvor langt har den gått?servicehefte. eu ok?hvor lenge til? er intressert, trenger en fin bruksbil, har masse polerings greier her hjemme som jeg har lyst og prøve ut.
-
Ok skal ut og ta litt bilder nå..har lakkert og fått på ny grill og evo replika fanger :) ser jo faen meg tøff ut nå!
-
2 opler stilte opp på treff? den ser jævla strøken ut den rekorden!
-
jo da var jeg faktisk ederu. men sendte feil,,,hmm ingen som likte turbo eller hellakering av omegan eller evo 500 fronten "nesten"
-
igjen hahaha :)??? ja, du hvet når man er så kjekk som meg , blir man dratt hjem av jenter, denne gangen ble jeg faktisk det haha. og fyllebriller er noe dritt , derfor liker jeg og gå hjem før jeg blir ederu....:knock:
-
Synd at du ble krasjet i..ser ut som denne blir spiker gidt,,uff
-
hehe gikk hjem fra kolboten..3 timer uff..var hjemme i 8.00 tiden hehe var gøy, fikk meg dame da hehe
-
Turbo, hellakering og evo 500 fanger foran :) må si selv denne bilen begynner og bli grom hehe Lakken er av typen Svart lastebil lakk, men kjempe fin glan i denne forhold til den andre..nå ble det go fint hehe og fanger kommer til og bli fet, turboen og grenrøret er fra et wag td produkt, skal vel se om jeg får puttet i dette snart.
-
Ja kommer litt bilder i dag kansje av turbo og litt lakkering :)
-
Du får oppi alt, det er bare og presse på. jeg klarte det, så da burde hvem som helst klare det...
-
I-line listene er klart mye penere, så slipper man den kanten til chrom lista, takk for bilde. tips fettern din at han skal lakkere hele speilet hvit, tror ikke han angrer på den
-
Bra du bruker pengene der det trengs, og setter felger litt på vent. Det første jeg gjorde var og kjøpe rådyre fete felger og angrer litt, skulle ha ventet litt med det og fått karroseriet i god stand
-
Ja hadde vært kjempeflott! kan du ta bilder? jeg har kastet alle de gamle listene fra den andre bilen skjønner du..:(
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.