Gå til innhold

Sæther Racing

Bruker
  • Innholdsteller

    7,119
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Sæther Racing

  1. mye bra tips her nå. hvilken poleringsmaskin skal jeg velge, clas olshon sin cyclone 2 hoder , eller biltema 2 hoder, Og jeg så på wheeler dealer på discovery, der brukte han et slipemidel som het g38, hvor kan det kjøpes, den funket som f!
  2. Jeg har en slik lapp, grunnet jeg mistet lappen min, Ja mistet , ikke mistet den for råkjøring, .. men har ikke tilgang til noen scanner eller noe slikt, så tror ikke jeg kan hjelpe deg.
  3. TG opel. heter du sindre? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1469014
  4. Mange bra forslag her men er litt usikker enda på hvor valget går..Og Omega2.5V6 takk for mange fra annonser.!
  5. Er den solgt? hvor mye fikk du for den?
  6. haha snakker om a, shabby.....!? bilen skal på høggern snart, tenker jeg meg, hvis ingen lyst og kjøpe en billig arbeidshest med skilt, og eu-ok Seff fliser deg på byggmaker strekka med den :) lastebilen din har jo max fart på 90km, :) heeh
  7. hadde vært veldigt fint om dere kunne legge ut annonser? :)
  8. Godt forslag men finner du et godt eksemplar til den prisen da? da mener jeg godt, ikke noe shabby ihjel råna rånerbrakke fra telemark hehe
  9. sikkert et rele, ledningbrud, feilsøke må du uansett...det er jo bare gøy :)
  10. Jeg skal kjøpe meg "ny" bil. Og lurer på om noen kan kaste inn litt forslag, Bilen må være god og kjøre, og gjerne litt krutt :) Men kom gjerne med alle slags mulige forslag...er åpent for nesten alt.
  11. jeg tenkte på poleringsmaskin i min lokale butikk. thorsov, biltema noe slikt?
  12. Ok, muligt jeg får solgt denna bilen nå, er en kar som er villigt til og gi meg 9 tusen for den, da går den på dagen.
  13. Seff, ikke nødvendigt og være så misundeligt nå da, PS, har du til salgs 3.0 motor og girkasse og melom aksel fortsatt, og diff med aksler til salgs fortsatt?er det manuel?Og kan jeg få med motorfestene til 3.0?
  14. Dette blir bra, så vogna de, når jeg dro til oslo sammen med -volvo850- for litt siden, så du oss, en mattsvart omega, som kjørte litt forbi deg og tullet litt :) så girte jeg ned så forsvant vi hehe ;)
  15. Hmm skuffende ser enda mange kg og hente her. hehe Mercedes stjerna, Anntene Innerskjermer alt av dette. Fanger bak og foran. (det er lov og kjøre uten, så lenge du sier finner på at det er til lakkering hvis snut stopper deg Lister kan du fjerne. Dørhantak , låsemekansimer inni dører, Veiv til vinduene (eventuelt el- motor osv, hvis det er el Grillen må bort. bjelkene foran og bak, de veier endel Tanklokk. er mye mer kg og hente fra denna.. Luftfilter boks, Sett på en strømpe. uf ja det er mye kg og hente fortsatt. men bra med bilder da :) takk
  16. Skal dra og kjøpe meg 2 spreder i morgen , så blir det bra :)
  17. Du har skills når det gjelder og sveise alu!det skal du ha, så kjempe flott ut.
  18. Høres bra ut, vi konsentrer oss om en ting før. lakkere ting og skaffe annen front, og så må du skaffe deg riktig slingringsbolter En ting av gangen. når skal du lære.... ikke bra og ha hodet fullt med ider :) bare se hva jeg har i garsjen, og i esker på rommet. og hva jeg kjører i fortiden, alt dette skyldes ,,,For mye tenking!
  19. Takk for god info. Skal stikke og titte :)
  20. HAHA det går fett, bare og feste blikket et annet sted hehe og være veldig full..,ja seff ligner det alacocaina
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår