Jump to content

Fredriknubira

Bruker
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Fredriknubira

  • Birthday 10/06/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sotra

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Fredriknubira's Achievements

Menig

Menig (1/13)

0

Reputation

  1. hvis du ser på bildene igjenn. den orange slangen er fra en gassovn. vet ikke hva det er, men mener forrige eier sa det hadde noe med vakum å gjøre, noen som vet mer om det?
  2. hva skjer hvis eg tetter veivhusventilasjonen da? altså ikke tetter lekasjen, men tetter tuppen der veivhusventilasjonen går inn på luft røret?
  3. men open veivhusventilasjon skal vell ikke vere ett problem? så lekasje på veivhusventilasjon skal vell heller ikke vere noe problem?????
  4. legger ikke inn en krone mer en eg må da eg kjøpte den for vrakpanten :P er bare en bil eg skal ha i en kort periode, men hadde hvert fint om den var litt mer kjørbar og om eg kunne ha stoppet uten å kubbe.
  5. Litt, men går like dårlig uten luftfilter.
  6. men lekasje på veivhusventilasjonen skal vil ikke påvirke noe?
  7. Hmmmmm. Slangene til veivhusventilasjonen består for det meste av ducktape då og så er den en slange som er blitt byttet ut med en slange fra en gass ovn.......
  8. Jeg har en gammal golf fra 1997 som virket fint da eg kjøpte den for 1 uke siden, men fikk ikke kjørt bilen helt hjem engang før prolemene oppsto. Den begynte å lugge litt i oppoverbakker og virket veldig svak selv til å vere en liten 1,6L. litt før eg kom hjem begynte den å lugge og turtallet falt helt ned til 0 når eg hadde clutchen inne og ikke løste den ut før den traff 0 omdreininger. jeg har no byttet tennplugger og ledningene til tennpluggene, men det hjalp bare på å frisk opp hestene, løste ikke problemet med lugging og at den ikke klarer å gå på tomgang. effekten når eg trykker på gasspedalen variere veldig og når eg starter den flyr turtallet rett opp på rundt 2-3500 omdreininger. HJELP
  9. HJELP. Jeg har kjøpt meg en gammal Golf III fra 1997 og den virket fint, men lugget litt i oppoverbakker, men plutselig begynte den å lugge som bare hjuling! den klarer ikke å holde turtallet oppe selv, altså i fri eller når clutchen er inne så dør den hvis eg ikke gir gass. Når eg starter den så flyr turtallet opp på 2-3500 omdreininger før den daler ned til 0 igjenn hvis eg ikke rører gasspedalen. Jeg har byttet både tennplugger og ledningene til tennpluggene, men ingen forskjell utenom at hastene blei litt sterkere. Jo lavere turtall jo mer lugger den og 4000 omdreininger og oppover går den helt reint. HJELP

  10. Jeg har vert uheldig å skli på glatten og venstre framhjul traff en fortauskant. Nå må rattet svinges i 45-90 grader mot høyre for å kjøre beint og innenfor 0-90grader sving på rattet svinger bilen av seg selv i alle mulige retninger. Hva må undersøkes/byttes og hvordan undersøker eg hva som må byttes? Ser det er en god del slark i "inner tie rod" (leser det meste om bil på emgelsk så er ikke så godt på norske navn på bildeler) setter stor pris på svar
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy