Gå til innhold

helten93

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om helten93

  • Bursdag 04/18/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    C180
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes Benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Yrke eller sivil status
    Lærling
  • Motor (eks 1.6)
    1,8+
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Trimfilter
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

helten93's Achievements

  1. hjernen min har faktisk røket så elektronikken lever sitt eget liv.!
  2. under hanskerommet på min 1997 mod i allefall
  3. jeg hadde en delebil som hadde esp den var 1996 mod men min 1997 mod har det ikke. Så enkelte modeller har det. det du kan se lett etter er om trekant lyset i dasjen lyser når du skrur på tenningen.;)
  4. Prøver å finne ut av problemene med Audien til en venn av meg. Den går opp og ned på tomgang. mellom 500rpm-1250rpm, av og til kubber motoren også fordi den kommer for langt ned. Dette skjer etter start og hver gang man har gitt gass og varer i et halvt minutt så går den noe lunde normalt. Problemet inntraff plutselig en dag. Det kan nevnes at det røyker en del av bilen, tror det alltid har gjort det. Og den bruker en del olje. Luftmengdemåler har vi allerede byttet så den er utelukket.
  5. Ble til at bilen ble brukt som dele bil til min andre c180 som jeg knuste bunnpannen på, etter jeg kjørte oover noen steiner og slikt etter de forferdelige stormene;) Så nå går den som bare det.! !.... Men et problem jeg har nå er at utetemperatur sensoren viser riktig tempeatur når bilen står stille men når jeg kjører kommer den opp i rundt 10.grader celcius. Jeg lurer på hvor jeg finner denne utetemperatur sensoren?
  6. Okei. Men det skal vel være gnist på pluggene selv om bensin pumpe releet tuller seg?
  7. Har noen andre problemer også slik som at lyset rundt varmapparat styringen slår seg av men etter kansje to min kommer det på igjen etter at tenning er slått av. Også viften starter opp igjen da.!? any one?
  8. På min 1997mod var det spolene som justerer ventilene som var problemet. de er til høyre i motorrommet oppe mot vinduet når du sitter i bilen. De kan taes ut og måles men vær forsiktig lett å ryke ledningene inne i spolen ved demontering.!
  9. Typisk merce tenker jeg. Jeg hadde trøbbel med min c180 1997, det som var med min var at magnetventilene som styrer kupe varmen hadde konstant strøm og da tappet batterie på to kvelder. Jeg ville annbefalt deg å koble fra batteripolen måle strømmen bilen bruker ved å ha måleinstrumente mellom ene batteripolen og batteri skoen, og så gå i gang med å plukke ut sikringer å se hvilken kurs som trekker. Det gjorde jeg og jeg fant ut av det;)
  10. Jeg har en MB C180 1996mod manuell gear. Bilen døde plutselig ute på motorveien og ville ikke starte igjen. Bensinpumpen går ikke når jeg skrur på tenningen slik den gjør vanligvis. Men den går når jeg gir den direkte strøm. Det er ikke gnist siden jeg prøvde å starte den på start gass. Noen som kan hjelpe?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår