Gå til innhold

chrisduden

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om chrisduden

  • Bursdag 08/12/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    626
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Student - går VG2 bilmekaniker linja på Åssiden VGS
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    har overhalt motoren, nye bremseklosser i februar, gass dempere bak, nytt Punch lyd anlegg i bilen, og satt på 2 stk Hella Fjernlæys (skal montere H3 Xenon lys i de i løpet av de neswte ukene, så snart Xenon kitet komemr fra USA:D gleder emg sykt),
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • MSN
    chrisduden@hotmail.com
  • ICQ
    chrisduden
  • Bosted
    Drammen

chrisduden's Achievements

  1. de pleier ikek og sitte så hardt at amn trenger og varme de opp da, får du bare noe bra slag på siden av endeleddet med stor nok hammer, får du den lett løs, trenger ikke varme, bare husk og slå på siden av fjærbeinet slik at konheten slipper på endeleddet lett. hehe, eller så har du endeledd avdrager da. det fuinker også toil og få av endeleddet lett;)
  2. det er veldig greit på sedan og coupe for der er det bare og skru ut baksetet, men har du stasjonsvogn så må du skru ut hele ramma til bakesetet også for å komem til slik at du får skrudd opp alle skruene til bensintanken og for å få opp selve pumpa. dette er en tidkrevende jobb, og en av mutterene sitter i sidelenet i baksete (på stasjonsvogna) mener det var lik ihvertfall, håper du finner ut av det:) skal være en veldig kurrant jobb;) lykke til
  3. legger til en link til en film på youtube som viser at en Volvo 850 T5 slår en Nissan Skyline R32 på dragstripen Volvo 850 er den beste bilen ass:) Vennligst si hva dere synes om filmen:)
  4. det du gjør er og holde inn den knappen på selvtesteren på Bilen. du holder den inne i 5 sekunder. så slipper du den og hodler den inne i 5 sekunder igjen. også skjekker du over blinkene etterpå ved og trykke 1 gang på den. Blinkene skal være 1-1-1 ;) har gjort dette på Volvo 850 GLT 1992 modellen vi har på verkstedet på skolen og da fjærna vi feilkoden til lamdasonden
  5. mente at det kan være alt for mye komperesjon i systemet. skjekk veskenivået i systemet
  6. det er slitte eller dårlige skiftearmer til revers giret på girkassa di. det er bare og bytte de. det er en lett oppgave som du kan klare selv, hvis du har verkstedshåndboka til bilen og du kan gjøre litt selv og har et sted som er rent som du kan jobbe på. er du i tvil om du klarer det råder jeg deg til og la en utdannet bilmekaniker gjøre det. for gjør du feil når du skifter de skiftearmene, kan du risikere og ødelgge hele kassa. håper du får det fiksa;)
  7. når du stopper motoren, blir når væsken det samme nivåtet som det hadde før du startet og kjørte bilen? Og det kan være noe galt med eksosystemet ditt som forårsaker problemet ditt
  8. Hei Når det kommer til justering av lys så bruker du som de sier lengre oppe en lus justering apparat, og det går greit med en en murvegg også, men høyre lyset skal ikke justeres lengre opp enn venstre lyset skal. de skal være justert likt. det er det kjøretøy foreskriftene sier;) Jeg vet dette veldig godt for jeg har nettopp hatt om det på skolen;) hehe lykke til med justeringen;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår