Gå til innhold

når det klikker

Ranger emnet


jallis

hva gjør du når det klikker  

48 stemmer

  1. 1. hva gjør du når det klikker

    • teller til 10 og prøver på nytt
      8
    • setter neven i stor fart mot nærmeste harde gjenstand
      27
    • kaster spaken/tastaturet hardt og langt
      12
    • spytter på spaken
      1


Anbefalte innlegg

ødela spaken til ps2`en i går....

spillte nfsu og fucka det opp på siste runde i 7 rundersløpet.

 

resultat:

jeg reiste meg opp fra soffan og moste spaken så hardt i betongen at den knakk pokstavelig talt i 2.

 

har hørt mange forskjellige reaksjoner når man klikker.

hvordan reagerer du?

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, folk som sier fotball bringer frem det verste i folk burde prøvd bilspill!

 

Har vel gjort det meste på listen og meget mange andre syke ting.

 

Verste må ha vert når jeg endelig gadd kjøre det lengste løpet på grand turismo 2, hadde figthet med en bil lenge og på nest siste runden klarte jeg og snurre i en sving! F#¤(!!"! !! Aldri vert så forbannet tror jeg!

 

Nfsu har også fremkallt mye aggresjon pga den FITTE TRAFIKKEN!

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å høre at jeg ikke er alene om å klikke da,

 

btw: har gått til innkjøp av trådløs spake nå, så slipper jeg å rive ut ledninga vær gang jeg går forbi tv`en i mørket...

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte GT3, hadde en Skyline som ikke hadde grep i det hele tatt, spilte siste runde i GT-R championshipet og og dekkene var helt røde (dvs. helt slitte) Lå i 260-280 i den siste strekningen på 1. plass og PLUTSELIG traff jeg kanten foran på en eller annen veiskille og fyyyyyy faen jeg eksploderte inni meg! Sparka vekk sofaen og kasta kontrollen så hardt på veggen at kontrollen ble ødelagt og det samme gjorde veggen (fikk synlige merker) og familien i stua ble skitt-skremt pga smellen...

Har ikke klart den den dag idag :mad:

 

Er ikke lett å telle til 10 da ass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Spilte GT3, hadde en Skyline som ikke hadde grep i det hele tatt, spilte siste runde i GT-R championshipet og og dekkene var helt røde (dvs. helt slitte) Lå i 260-280 i den siste strekningen på 1. plass og PLUTSELIG traff jeg kanten foran på en eller annen veiskille og fyyyyyy faen jeg eksploderte inni meg! Sparka vekk sofaen og kasta kontrollen så hardt på veggen at kontrollen ble ødelagt og det samme gjorde veggen (fikk synlige merker) og familien i stua ble skitt-skremt pga smellen...

Har ikke klart den den dag idag :mad:

 

Er ikke lett å telle til 10 da ass :D

 

HEHEHEHEH!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk min første spillekonsoll, riktignok en Nintendo (første utgaven). Så var det biting på kontrollen som var inn hos meg. Så den kontrollen så jo ikke direkte fin ut etterhvert. Var også perioder da jeg holdt fast i ledningen og snurret kontrollen rundt før jeg smalt den ned i gulvet.

 

Fikk Amiga 500, der var det slåing i bordkanten, som riktignok var jævla vondt.

 

Fikk meg PS1, sluttet å slå, men gikk mer til angrep på kontrollen, skulle brekke den med bare nevene.

 

Så var det jo PC. Spilte mye Championship Manager før, tapte jeg en viktig kamp, slo jeg alt jeg maktet i tastaturet så tastene fløy. Nå har jeg endelig sluttet for godt med å slå og diverse, nå er det kun banning. ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ødelagt mye i raseri etter spilling. Bordet mitt er knust på innsiden etter all slåing.

 

Festet til ps2 rattet mitt har jeg sparket i stykker, noe som gjorde forbanna vondt og jeg ble bare mer irritert, så jeg tok fjernkontrollen til stereoanlegget og kastet i veggen så kretskort og knapper havnet over alt.

 

Fy faen, må slutte å spille :D

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrolig nok aldri ødelagt ting ting til PCn, eller kastet ting veggimellom... Men NFSU er vel noe av det mest sinne-frambringende i meg. Da må jeg telle ja, og lenger enn til 10....

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Nintendo (første utgaven). Var også perioder da jeg holdt fast i ledningen og snurret kontrollen rundt før jeg smalt den ned i gulvet.

 

Så var det jo PC. Spilte mye Championship Manager før, tapte jeg en viktig kamp, slo jeg alt jeg maktet i tastaturet så tastene fløy. Nå har jeg endelig sluttet for godt med å slå og diverse, nå er det kun banning. ;)

 

Oj, som jeg kjenner meg igjen her..

 

Nintendo 8bit, Super Mario og Simon`s quest har kostet meg ivertfall 3kontroller.

 

Nintendo 64 og Golden Eye = Vanvittige raseriutbrudd

 

Pc Championship Manager 98-99 = Her knuste jeg musa fordi jeg tapte konstant mot en 3dje div. lag

 

Pc Baldur`s Gate 2, Shadows of Amn = Hadde kommet drittlangt på spillet da jeg oppdaget at jeg hadde glemt å installere en bugfix patch, resultat kastet en full Cola boks i veggen og måtte starte helt på nytt:mad:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg må si at det har godt hardt utover diverse gjenstander på rommet når jeg har spilt nfsu, er mange merker i døra og bordet etter skruhjernet som jeg har liggende.

 

Nfsu tror jeg kan få selv den roligste til og fly i flint!

 

Har heldigvis ikke slått istykker noe pc-utstyr enda, men det har vert nære på noen ganger.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår