Gå til innhold

Natt til 1.mai 2009 Vestfold - Oppmøte kl 21.30 på Foksrød

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg er klar, bare prøve å få på "litt" mere lys før onsdagen. redd det skjærer seg men:( så må jeg følge GalantSuperVR4 og si:

 

Vil også legge inn en oppfordring til folk om å oppføre seg pent og ikke gjøre dumme ting, da dette til trekker seg Politi. Så lenge vi holder oss rolig på de plassene vi eventuellt parkerer på, har de som regel liten eller ingen grunn til å "jage" oss bort.Inn under her kommer søppelkasting, dere er voksne nok til å ta med søppla deres selv!

 

Farts overtredelser og burning skjer på eget ansvar! Blir dere tatt for dette, så er det deres egen skyld! Og som sagt over gjør dette ett annet sted en der vi står parkert, vis dere har veeeeeeldig stor trang for å gjøre dette!

 

Og min siste oppfordring: Alkohol og bil hører ikke sammen! Gidder ikke å se på fjortisfyll...... Må dere absolutt drikke denne dagen finnes det plenty av russe arrangment rundt omkring i Vestfold denne kvelden! Ser gjerne at russen holder seg der også, dere hører ikke hjemme på ett biltreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt litt på dette jeg å. Noen som vet om mulighetene på borgeskogen eventuellt nede på kullerød? Eller noen andre store plasser?? Tok ei runde i Larvik i går med Scoobydude, men er dårlig med plasser der.

 

 

PS! Har oppdatert første posten i tråden :D

 

Det er masse bra plass nede på kullerød.

når du tar av e18 tar du rett frem i de første to rundkjøringene, i den tredje tar du til venstre.

Der er det en stor fin plass inn første til høyre(usikker på om de har fått opp bom).

Og masse fine plasser videre nedover.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Har en plan c også, så dette skal gå bra :)

 

Dette er at vi bruker området til venstre for Esso`n på Elveveien når du kjører inn. Er en god del parkeringsplasser langs de byggene der. Vi får lov til å stå på Esso`n, men de ser helst at det ikke blir så mye biler rundt pumpene. Og så må vi passe på at trailer og busser får plass til å parkere der. Men som sagt så er det mye plass på venstre side når man kjører inn.

Men dette er Plan C :)

 

Så får vi håpe at Plan A Foksrød holder lengst mulig :D

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å være på Esso`n i åtte - halv ni tida og så tenkte jeg at vi dro fra Larvik sånn ca kl kvart over ni :)

 

 

Begynner å glede meg nå :D

 

 

Og for all del spread the word til alle dere kjenner, her er det plass til alle :D

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får kose dere med treff natt til første;) da er det feit russe treff på skjellvika i sandefjord!!!!

 

RUSS 09!!!!!!!!!!!!

 

ja, med masse flaskeknusing og annet fyll og fanteri.

 

Men møøøe easy kvinns da. ;)

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse bra plass nede på kullerød.

når du tar av e18 tar du rett frem i de første to rundkjøringene, i den tredje tar du til venstre.

Der er det en stor fin plass inn første til høyre(usikker på om de har fått opp bom).

Og masse fine plasser videre nedover.

 

Etter en liten runde i går kveld/natt fant jeg ut at på plassen jeg tenkte på har det kommet opp bom.

Men ved å ta høyre istedenfor venstre i tredje rundkjøring, så er det en fin plass inn første til høyre.

Det er også god plass på bortsiden av komplett-bygget.

Men der er det sannsynligvis kameraovervåket.

 

I Holmestrand er det god plass på jernbanestasjonen.

Alternativ i Holmestrand er to plasser ved Hydro.

Det er en liten på venstre side med en gang (vanlig samleplass?), og en større plass litt lengere utover på venstre side.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om disse bort ved Komplett.

Hvis ikke er det god plass på bygget(Egg produsenten) ved siden av gamle Biltilsynet i Larvik.

 

Men vi satser på Foksrød i første omgang siden vi skal møtes der og så tar vi ting der i fra :D

 

Så hvem her inne er klare da?

 

Vet det er en god gjeng fra Larvik som kommer og vi gleder oss veldig :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om disse bort ved Komplett.

Hvis ikke er det god plass på bygget(Egg produsenten) ved siden av gamle Biltilsynet i Larvik.

 

Men vi satser på Foksrød i første omgang siden vi skal møtes der og så tar vi ting der i fra :D

 

Så hvem her inne er klare da?

 

Vet det er en god gjeng fra Larvik som kommer og vi gleder oss veldig :)

 

Klar som ett egg. :)

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bah, skulle ha skaffet meg ny bil, skulle jeg blitt med, ikke så kult å komme med en sliten, stygg volvo xD

 

Ser ut som jeg ikke rekker å få ordnet ny bil denne uka jeg heller :S Så jeg kommer mye trolig i en gammel Carina fra 1986(så langt jeg ikke sitter på med noen), så det er bare å stille opp i Volvo`n ;) Vi bryr oss ikke hva du kjører vettu :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår