Gå til innhold

Natt til 1.mai 2009 Vestfold - Oppmøte kl 21.30 på Foksrød

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Edit: Da blir det oppmøte på parkeringa til OBS på Foksrød(Sandefjord) kl.21.30 :)

 

Kart til de som ikke vet hvor dette er: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6560709.0481%26lon%3D569057.96225%26zoom%3D14%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z001D2NK%26offset%3D0%26tab%3Dyellow

 

 

Legger inn denne infoen i fra side 3 i denne tråden :D

 

Men vi kan jo si at vi tar oppmøte på Foksrød, og så kan vi ta ting der i fra, som f.eks crusing ned til Sandefjord sentrum å "presse" noen runder, kanskje en tur bort til Døgnet utover kvelden.

 

 

Vil også legge inn en oppfordring til folk om å oppføre seg pent og ikke gjøre dumme ting, da dette til trekker seg Politi. Så lenge vi holder oss rolig på de plassene vi eventuellt parkerer på, har de som regel liten eller ingen grunn til å "jage" oss bort.Inn under her kommer søppelkasting, dere er voksne nok til å ta med søppla deres selv!

 

Farts overtredelser og burning skjer på eget ansvar! Blir dere tatt for dette, så er det deres egen skyld! Og som sagt over gjør dette ett annet sted en der vi står parkert, vis dere har veeeeeeldig stor trang for å gjøre dette!

 

Og min siste oppfordring: Alkohol og bil hører ikke sammen! Gidder ikke å se på fjortisfyll...... Må dere absolutt drikke denne dagen, HOLD DERE HJEMME! Og til russ: Det finnes det plenty av russe arrangment rundt omkring i Vestfold denne kvelden! Ser gjerne at russen holder seg der, dere hører ikke hjemme på ett biltreff!

 

Så for å legge lista lavt sånn at ingen skal bli skuffa, kom dere som har lyst :) Kommer det to biler er det nok til å råne, kommer det hundre biler så er det bare en bonus :) Og husk dette er ikke ett planlagt streetmeet med masse aktiveter og opplegg. Her kommer vi som har lyst, møtes på en plass for å snakke shhit og koser oss og tar ting som det kommer :)

 

 

bilde i fra 2007

 

bilderfreelmia112lite.jpg

Endret av GalantSuperVR4

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ble litt mye folk og litt mye surr med dragen:(

Men ett vanvittig godt tiltak og bra at dere gjør dette igjen :)

 

 

Men har lyst som flere her å ha ett "mindre" råne treff vor man kan beundre hverandres biler, prate skit, henge sammen og criuse rundt :)

Har snakket med Drammens mafian og de er med på alt som er morro.

 

Vel ang plass så henger stort sett folk i Larvik på Esso`n på Elveveien, men der kan det bli litt liten plass hvis det blir mye biler. I Tønsberg har du jo "Døgnet" men der er det jo også lit liten plass, men vet at det skal være en større plass bak Vestfold Auto(ligger rett ved Døgnet), som kanskje kunne vært aktuellt. Hvis det er noen i fra Tønsbergs området som vet mere om denne plassen eller kan sjekke den opp hadde det vært fint :)

I Sandefjord er det vel bare parkeringa til OBS/Sandefjord motor hotell som er stor nok, men der pleier politiet å komme fort. Så har vi jo det stedet vi var i 2007 på Borgeskogen i Stokke, vet ikke så mye om det annet at vestfold gatebilklubb pleier å henge i området der.

 

Men hvis det er noen som vet om noen steder i områder i Tønsberg/Sandefjord/Larvik som er egnet så er det bare å rope ut :D

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye som ble feil i år.Men Vi lærte mye og håper vi gjør det bedre i år:) Det er i år som i fjor stor pågang for de som vil kjøre og det er viktig å melde seg på på forhånd. Påmelding blir på http://www.kna-gatebil.no fra 01.04.09

 

Håper dere samler dere og kommer en tur. Det er virkelig lagt mye arbeide i å tilrettelegge for publikum og sjåfører nå i år

Kim Olsen KNA Telemark

_______________________________

http://www.psycho-tuning.no

http://www.kna-gatebil.no

http://www.japsebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Starter tidlig i år jeg :rolleyes:

 

Er det noen som har planer for noe i år, eventuellt noen forslag?

Er jo en tradisjon med råning/crusing i Vestfold natt til 1.mai, har også lagt ut en tråd på midnightclub sitt forum også for å høre med Drammens mafian :D

 

alle forslag tas i mot med takk :)

 

bilde i fra 2007

 

bilderfreelmia112lite.jpg

 

Greia er at skal vi kunne gjenta det som skjedde i 2007, må det snakkes om i den mørkeste stillhet...:ass:

 

Hva "folket" gjør er en ting, men skal vi få til det andre så vil det KUN bli utført i det skjulte...:bump

 

Råsa-Ligan kommer nok IKKE til å støtte penge innsamlingsdagen til KNA Telemark...:ass:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter en gjentagelse i fra 2007, for da hadde jeg tatt det i det skjulte. Men hvis det skulle skje så klapper jeg i hendene å roper hipp hurra :)

 

Men er ikke hypp(som mange andre) til å dra ned til Skien, stå i kø(for regner med det dukker opp sikkert like mange i år), parkere bilen 5 km inn i skogen for å se gatebil/amcar gutta leke seg. Som jeg har sagt før, kjempe tiltak, men er ikke det jeg er ute etter i år :s

 

Jeg, som mange andre har lyst til å møtes og stå å henge, cruise litt, snakke shiiiit, altså god gammel "råning" :D

 

Men har pratet litt rundt med Larviks folket og der er det stemning for å møtes på Esso`n(på Elveveien), henge litt der før vi da tar en runde bort til Døgnet(Shell) i TBG eventuellt en tur innom Sandefjord. Men dette er vage planer i det fjerne i tilfelle det ikke kommer noen konkrete forslag.

 

Dette kan jo alle henge seg på, men som sagt er ikke så god plass på Esso`n eller Døgnet.

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe problem og snakke om det i det mørke da ? Hadde vært artig med en gjentagelse av `07.

- 90 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 89 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 86 Volvo 740 Snurre cooler

- 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil.

Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår