SunIx^ Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei. Har en a4 95 mod, Når jeg kjøpte biln fikk jeg med 2 stk reservenøkkler. Di har igrunn bare blitt liggene og støve ned men her om dagen skulle noen flytte biln når jeg var borte og bilen starter og stopper like fort etter 2-3 sec. Så spm mitt er om disse nøkklene bare skal brukes til og låse opp dørene og hvorfor stopper bare bilen med di nøkklene? Mvh SUnIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Orginal nøkkelen din har vel innebygd startsperre. Reservenøklene skal også ha det. Men det er visst noe som heter "verkstednøkkel", Det er denne nøkkelen som skal leveres til dit lokale Vag verksted når du skal f.eks ha service på bilen. Denne nøkkelen virker bare x antall ganger før du må programmere den igjen. Rett meg hvis jeg tar feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Feil tror jeg... Reservenøkkelen eller verkstednøkkelen passer ikke i hanskeromslåsen. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 alle nøklene funker i pappa sin 97a4avant1,8q, til og med plastnøkkelen, og startsperra har kødda med alle.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-rust Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hadde samme problemet med bilen min, dro på et audi verksted å koda opp igjen nøkkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg