Gå til innhold

jeg har fått lappen!

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulera med lappen. Ka måtte du gå ut med for lappen?

Eg ska begynna om 1,5 år, det er visst dyrt har eg hørt, so gleder meg eigentlig ikkje å måtte gå ut med so møkje. Men, det er vert det :) sombrero

 

jeg slapp den nye opplegge så slapp mye greier . men det blei vel

rundt 13000,-

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om de Folka fra Lillehammer som mister lappen bare noen timer og dager etter de fikk den må jeg le litt:) Kan vel ikke akkurat skryte på seg å være raketforskere da... Har hatt lappen i tre år og kjørt mye bil, og har kjører for det meste alltid for fort(sikkert derfor jeg gjør det), men har aldri blitt stoppa av politiet. Må gå ann å bruke huet littegrann. Sånn som de jeg hører om blir tatt i fåberggata i 100+(40 sone)... de er jo vejdig schmarte.

 

Nei vi fra Lillehammer kan ikke klage over å ha mye pes fra politiet... Det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grabba Tony! Døgnet til lørdag vel? :P Haha, må spare penger til russetia jeg, så da blire bensin i stedet for øl ;)

 

Snakkas!

 

hehe ja blir nok døynet ja :D har ikke så mye penger å råne får

så blir nok stående der ja :)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om de Folka fra Lillehammer som mister lappen bare noen timer og dager etter de fikk den må jeg le litt:) Kan vel ikke akkurat skryte på seg å være raketforskere da... Har hatt lappen i tre år og kjørt mye bil, og har kjører for det meste alltid for fort(sikkert derfor jeg gjør det), men har aldri blitt stoppa av politiet. Må gå ann å bruke huet littegrann. Sånn som de jeg hører om blir tatt i fåberggata i 100+(40 sone)... de er jo vejdig schmarte.

 

Nei vi fra Lillehammer kan ikke klage over å ha mye pes fra politiet... Det er min mening

 

 

jo sant... samme her.. kjører konstant litt for fort.. og har kun 1 fartsbot på 3,5 år med lappen :)

 

btw.. hvem er du? eneste jeg veit om i lhmr som kjører mr2 gti er frode.. ??

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg ble også utrolig glad dagen jeg fikk lappen.. Var ikke lenge jeg fikk kjøre min egen rånebil etter jeg fikk lappen.. Bilen ble fraplukka og måtte selges. Så har jeg bare kjørt rundt i skrap etterpå, og nå må jeg låne bil hele tiden. Før jeg fikk lappen hadde jeg jo nesten baare råe biler, hehe.. Ble kjørt litt uten lappen og vips, hadde utsettelse en stund..! Så når jeg fikk lappen bestemte jeg meg for; TA GODT VARE PÅ DEN! Gleder meg no utrolig til rånebilprosjektet blir ferdig :)

:naaaws

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg ble også utrolig glad dagen jeg fikk lappen.. Var ikke lenge jeg fikk kjøre min egen rånebil etter jeg fikk lappen.. Bilen ble fraplukka og måtte selges. Så har jeg bare kjørt rundt i skrap etterpå, og nå må jeg låne bil hele tiden. Før jeg fikk lappen hadde jeg jo nesten baare råe biler, hehe.. Ble kjørt litt uten lappen og vips, hadde utsettelse en stund..! Så når jeg fikk lappen bestemte jeg meg for; TA GODT VARE PÅ DEN! Gleder meg no utrolig til rånebilprosjektet blir ferdig :)

:naaaws

 

mhm skal ta godt vare på volvo'en min :D trur faen meg ikke ut av rundt 7, 8 mnd

jeg har hadt den så gikk det noe feil med den samma dag som jeg fikk lappen

:w00t men fiksa det i går da, eneste som jeg må få fiksa er rutene mine nå så funker de ikke så bra lengere... :(

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår