R32Turbo Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Er du hjemme til helgen KM? ;) Hihi... hoi. er nok hjemme ja. iallefall i nærheten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Å dæven..Tror jeg var bortpå og så på'n mer enn 1 gang på lørdan. Nyyyydelig!!! du gjorde det ja. morro :op: takk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Fy så rått :DHvor mye sitter det i gliset? Var det mye tilpassing med motor og sånt? eller "glei den rett inn?" har koblet datasprut på den,så bør være eller bli rundt 260-270hk når den er bremsa og justert riktig. har jo vært litt jobb,men motoren sånn i seg sjøl passer rett i ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Har sagt det før, og sier det igjen!-Syke, Syke mann! Helt ubeskrivelig rått! Kjører med fwd da el? eller tok du steget med å bygge om til 4wd? hehe.... ikke helt tam du heller da. kjører som fwd ja,så er ikke helt gal da. hoho.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Tam i forhold til deg da menne. hehe. faktisk ikke så mye som skal til for å få 4wd har jeg sett på nettet. men du må bytte reservehjuls-brønna. Rått var det i hvertfall. Må bare ta av meg hatten for bilen din! Hadde egentlig ventet meg at du skulle satt i den motoren. skal du ha den sånn? eller planlegger du knute på eksosen? Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Noen bilder fra Gatebil Våler Grattis med 2.plass KM!!!!:pray Bløte telefonbilder, men men! Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Tam i forhold til deg da menne. hehe. faktisk ikke så mye som skal til for å få 4wd har jeg sett på nettet. men du må bytte reservehjuls-brønna.Rått var det i hvertfall. Må bare ta av meg hatten for bilen din! Hadde egentlig ventet meg at du skulle satt i den motoren. skal du ha den sånn? eller planlegger du knute på eksosen? jaja,men takk iallefall. jeg beholder den vel sånn foreløpig. men skal aldri si aldri :blunk: kanskje jeg selger bilen til høsten å........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Fått lest noen sms'er eller KM? :hmmmmmmmmm: Hehe... :hide Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 mr.meguiar?? kan det hende at du leverer mg produkter til Hetty, han som driver med bilpleie på cantral garagen i drammen, syns jeg har sett bilen din.. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hva koster disse felgene? Hva er dimmensjonen ? :) Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hva er dimmensjonen ? :) Felgdimmen er 9x20" :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Felgdimmen er 9x20" :) Ups, mente dekk dim :) Men hvor mye koster disse felgene, å hvor kan man få kjøpt dem? Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jaggu, det får man si. Jeg vil gå så langt som å kalle dette norges råeste MK4 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jaggu, det får man si. Jeg vil gå så langt som å kalle dette norges råeste MK4 ;) det er ålreit å høre det da :blunk: men er mange fine rundt omkring. takk takk iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jaggu, det får man si. Jeg vil gå så langt som å kalle dette norges råeste MK4 ;) Make it two! :) Ihvertfall en av de råeste..:) Gikk rykter om at en jeg kjenner fikk sitte på idag, hu hora :fingers: Hehe... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg