vwgolfahs Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hmmm..ikke no vals nei=)jaja,valsa for å være helt sikker jeg=)hehe...nå gruer jeg meg nesten til å blo senke bilen for din begynner å bli kraftig lav lissom,og jeg skaol også ha den rieger leppa under fangeren..fy faen det blir lavt..men resultatet ditt synes jeg ble konge=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 javel=)har 20" selv når bilen kommer hjem fra sveis/lakk...valsa du mye??har du 9 brede??spacere? har 5mm spacere fram og 10mm bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 jave ja....=)og du har 9 brede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 innpress på hjula da?=)hehe..spørr mye nå=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Å fytti, ble ekstremt bra! En av de peneste Golf 4 jeg har sett.. :) Åssen ser bakenden ut..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hmmm..ikke no vals nei=)jaja,valsa for å være helt sikker jeg=)hehe...nå gruer jeg meg nesten til å blo senke bilen for din begynner å bli kraftig lav lissom,og jeg skaol også ha den rieger leppa under fangeren..fy faen det blir lavt..men resultatet ditt synes jeg ble konge=) blir kult med litt valsing da. er litt spennende å kjøre rundt med så lav bil kan du si. så med den ekstra leppa under tar det raskere i. den blir enda heftigere i skikkelig sol :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Litt støvete men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 innpress på hjula da?=)hehe..spørr mye nå=) det går så fint. er 9" brede ja. 40 i innpress. men da tar det i fjærbenet framme så det holder. derfor jeg satte på spacere. 35 hadde nok blitt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Å fytti, ble ekstremt bra! En av de peneste Golf 4 jeg har sett.. :) Åssen ser bakenden ut..? det er kult. takk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det jeg liker med golfen din er fargen og at du har ikke ødelagt "golfen". Ser fortsatt at det er en golf for å si det slik :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Driiitkul bil! :thumb Tommelen opp for bra oppløfting av Golfen slik som den så ut før og til den ser ut som den gjør idag, heeerlig! :) BTW...er du naboen til TOP GUN? Da er det muligheter jeg har hilst på deg? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bakenden på kjerra de ble strøken den også ,som fronten din=)strøkent!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvordan eksos har du foresten??samme som anders? og en ting til..hehe..hvor mye skjøtet du bakfangeren din?cm..du hadde glassfiber....har ikke tilfeldigvis en liggende a?hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det jeg liker med golfen din er fargen og at du har ikke ødelagt "golfen". Ser fortsatt at det er en golf for å si det slik :D det er flott :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Driiitkul bil! :thumb Tommelen opp for bra oppløfting av Golfen slik som den så ut før og til den ser ut som den gjør idag, heeerlig! :) BTW...er du naboen til TOP GUN? Da er det muligheter jeg har hilst på deg? takker og bukker atter en gang. jeg er naboen hans ja. vært oppi her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg