Gå til innhold

nok et 4er prosjekt

Ranger emnet


R32Turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte mer på om du hadde bilde av bilen fra siden, før du begynte å plukke den fra hverandre :wonder Hehe. Ser ut som du har igjen mye å gjøre uansett, men vil tro det blir bra når jeg ser på bildene av bilen før;)

hehe.. skjønte det,men har ingen ordentlige bilder fra siden.hadde ikke skjørt,så det så litt halv dumt ut uhhmmwhat? satser på at det blir bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at du kanskje ikke hadde noen skjørt ja. Derfor ble jeg litt nysgjerrig på hvordan bilen egentig så ut ifra siden. Hehe. Har du noen bilder der man ser felgene dine da? Eller kjørte du på 14" stål? doh Hehe.

dette er det nærmeste jeg kommer. ser da ene felgen :)

 

prosjekt032.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

that`s me.... hørte du var innom vinger på en liten hobby kveld her om dagen. hehe... morro å mixe litt vettu drunk

 

Stemmer det :) Jeg byttet speil, mens Anders skrudde sammen toppen sin..

Ser ut som om bilen blir bra nå.. Noen hint om ny farge ?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette sr jo bra ut=) blir det hel-cleaning av bilen med dørhåndtak,blinkere,lister osv?? hvordan innterriør?kjennte du anders med den svarte golfen?=)

kommer til å beholde håndtak og lister. interiør skal byttes,men inntil da bruker jeg orginalen. er en high-line så den har sports intr. anders kjenner jeg. naboen det gitt. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det :) Jeg byttet speil, mens Anders skrudde sammen toppen sin..

Ser ut som om bilen blir bra nå.. Noen hint om ny farge ?

er så mye 4er prosjekter på gang,så jeg er litt hemmelighetsfull på det :pimp

har lakkert den en gang da,men synes ikke fargen ble noe fin til bilen. helpme

 

diverse044.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår