vwgolfahs Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hehe..pleier å være slik vettu=)enda leeenge igjen til sommeren..HELDIGVIS=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ser ut til å bli bra dette vett.. Gleder meg til å se resultatet!!!!:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ser ut til å bli bra dette vett.. Gleder meg til å se resultatet!!!!:D :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 nå har faen i meg brorsan registrert seg her også så nå er det på tide med update :P Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ska bli artig å følge med.. Blir nok en fet bil :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 stilig prosjekt. Skal du beholde tdi motoren? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hvordan går det med prosjektet om dagen??begynner å bli ferdig=)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hvordan går det med prosjektet om dagen??begynner å bli ferdig=)? nå begynner golfen å bli klar ja. har ikke hatt internett,så derfor har det ikke vært noen oppdateringer. skal få lagt ut noen bilder i nærmeste framtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 stilig prosjekt. Skal du beholde tdi motoren? litt seint å svare.men ja. skal beholde tdi motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 snakka med anders i går ang r32 motoren vettu...litt stiv pris med tanke på at han jeg kjenner kun skal ha motor og ledningsnett..bruker vr6 kassa,bremser osv vettu....men skal sjekke om han er keen på det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 snakka med anders i går ang r32 motoren vettu...litt stiv pris med tanke på at han jeg kjenner kun skal ha motor og ledningsnett..bruker vr6 kassa,bremser osv vettu....men skal sjekke om han er keen på det=) VR6 girkasse på en R32 motor? Går det !? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ja,mye som går skjønner du=)ikke jeg som skal ha dette men en kamerat av meg...mener og tror at det var dette han snakka om..men skal ikke være for sikker her da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 seriøs jobbing sånn på slutten av et prosjekt gitt! nå driver jeg å lakkerer fangere og speil. og bilen er mellomslipt og klar for 2 feite klarlakk strøk i morgen :cool: så det ser ut til at jeg blir ferdig til vw/audi treffet på våler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Damn, den fargen din ble FET, Kjell!!!! :respect Gleder meg som en unge til å se den ute i sola... :D Vedder en hundrings på at det blir premie på første treffet... :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Damn, den fargen din ble FET, Kjell!!!! :respect Gleder meg som en unge til å se den ute i sola... :D Vedder en hundrings på at det blir premie på første treffet du deltar på!! :well ble fornøyd med den ja :) er så mange fine golfer rundt omkring så,men er godt du har trua :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg