R32Turbo Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 skjedde med 2'er golfen a? :P snart onkel matz jo :) 2 er golfen står foreløpig på stedet hvil kan du si :shake skal få lagt ut noen bilder av den etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 kan nevne noen av planene,eller ønskene burde jeg kanskje si. hehe.. -luft fjæring -19 el 20" felger -ny innredning -litt småfiks med motor. er nå en tdi 110hk med chip. -nye baklykter -speil av en eller annen slags type... -og sikkert noe mer...! ønskene som er i mål. -nye fangere som er blitt modda litt. -kanalskjørt også modda litt så klart. hehe... -R32 dashbord. -cleanet bakluke -sotede xenon lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 kan nevne noen av planene,eller ønskene burde jeg kanskje si. hehe..-luft fjæring -19 el 20" felger -ny innredning -litt småfiks med motor. er nå en tdi 110hk med chip. -nye baklykter -speil av en eller annen slags type... -og sikkert noe mer...! ønskene som er i mål. -nye fangere som er blitt modda litt. -kanalskjørt også modda litt så klart. hehe... -R32 dashbord. -cleanet bakluke -sotede xenon lykter Jeg har ett sett med M3 speil jeg skal selge:=) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeg har ett sett med M3 speil jeg skal selge:=) pris da?? lurer litt på å bytte til lite speil egentlig men..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Åh.. er de lakkert i lp3g? Helt uten riper? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 pris da?? lurer litt på å bytte til lite speil egentlig men..... Jeg skal ikke ha alt for mye for disse.. det er en liten ripe men med engang du lakker dette vil det gå bort.. Og man må lage ett feste oxo.. Ellers i bra stand... Skal få det for 800spenn;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 r32 dash????er ikke dasjen lik alle andre??trodde bare luftdysene var forskjellig jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 r32 dash????er ikke dasjen lik alle andre??trodde bare luftdysene var forskjellig jeg?? Tror han mener luftdysene bare! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Åh.. er de lakkert i lp3g? Helt uten riper? Men du må ikke glemme at det er flere nyanser på den fargekoden, så selvom lakk koden er den samme, så er nødvendigvis ikke fargen lik.. Har driti meg ut på akkurat det der ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Word! Gikk for å sjekke fargen min jeg å, fikk plutselig 4 nyanser med samme lakkode... :w00t Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 du sier noe, men rødt er veldig enkelt å overlakkere når det er rødt underlag :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg skal ikke ha alt for mye for disse.. det er en liten ripe men med engang du lakker dette vil det gå bort.. Og man må lage ett feste oxo.. Ellers i bra stand... Skal få det for 800spenn;) okey. fått noen bedritne regninger som må betales først nå da så :rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Tror han mener luftdysene bare! skal faktisk bytte hele. er et par andre forskjeller også. ingen av betydning egentlig men... airbagen på passasjer siden er skjult og annen struktur på flata på dashen mot frontruta. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ingen bilder av hvordan bilen så ut i fra siden da? Spennende prosjekt forresten;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 snart onkel matz jo :) 2 er golfen står foreløpig på stedet hvil kan du si :shake skal få lagt ut noen bilder av den etterhvert. hehe yeah :) Ja du får fyre opp noen bilder av den, har skikkelig trua på den :D Har du 4ern på samma stedet ell? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg