R32Turbo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 nå har jeg hatt bilen i snart 3 år og gjort noen forandringer nå og da. har ingen bilder av utgangspunktet,men først ble det lakkerte org spoilere på front og bakfanger. så ble det en mix av org frontfanger med en spoiler fra volvo 940.deretter ble det badlook panser.og til slutt scoop fra subaru. det ble slik.... så ble det en annen fanger mix..... så mixa jeg til en bakfanger som består av en org bakfanger og frontfanger :wonder etter dette gjorde jeg vel ikke så mye spennende. vurderte egentlig å selge den :scared men i stedet så skjedde dette. helpme ja no tar det heilt av altså drunk planene er mange og ønskene lange,men lommeboka er tom så det er vel bare å vente å se.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Velkommen skal du være :) Hører gjerne hva planene er vi vettu.... og fortsett med bilder, det er vi glad i alle mann :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 LP3G? Bytte panser? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ser top ut dette! jg vil høre planene;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 takk takk! skal få lagt ut flere bilder etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 lakk koden stemmer den,men må nok beholde panseret sjøl altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Denne bilen jeg mener å ha sett rundt vinger traktene ja! :thumb Har ei venninde som bor ved Røyskattvegen. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvor mye jobb var det med bak fangeren ? Syntes det ble ganske pent. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 volvo 940 WTF??? på en GOLF??? Shiit assa! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nabo'n til Anders jo, hehe.. Bakfangeren din syns jeg ble kul.. Ikke mange som har sånn type akkurat.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 heey...sett opp en liste over hva du skal gjøre med bilen da..mye planer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 skjedde med 2'er golfen a? :P Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ok.. ikke kjøpe pansret nei.. kjiping! :) Hvor mye gav du for forlenginga da? Er nødt å få dette gjort :D Skal lakkere mye framover og håper jeg blir god nok til å ta et panser og med tiden.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvor mye jobb var det med bak fangeren ? Syntes det ble ganske pent. er en del jobb egentlig. må kappe og korte inn nedre delen på midten og på sidene. men jeg skal jo ikke bruke den mer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nabo'n til Anders jo, hehe.. Bakfangeren din syns jeg ble kul.. Ikke mange som har sånn type akkurat.. that`s me.... hørte du var innom vinger på en liten hobby kveld her om dagen. hehe... morro å mixe litt vettu drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg