rlsa Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvor er batteriet i en audi 100, av den typen som kom i 1991? :wonder Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 enten fremme i vannkassa eller under baksetet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 da skal jeg sjekke underbaksetet... takk for tipset:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hehe, stussa litt på det der jeg også, men det er nok under det dekselet der vannet fra frontruta renner. Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hehe, stussa litt på det der jeg også, men det er nok under det dekselet der vannet fra frontruta renner. Om det er montert filter på tilluften til kupeen, er batteriet plassert under baksetet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Om det er montert filter på tilluften til kupeen, er batteriet plassert under baksetet. Ah, ok... At lufta fra varmeanlegget blir filtrert? Det er det ikke med meg, hehe... Åpna den det kommer kald luft i uansett, og da fløy det masse frø inn i bilen. Så kan vel stemme, siden mitt batteri er fremme :) Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg