Polizei Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Har hittat en som vill byta fälgar med mig!! Mina Integral A2 nyrenoverade med nya Toyo Proxes T1-s Mot hans 16x9 Fälgar med däck!! Är det värt det?? Och kan nån fotoshopa in dem på min bil lite snabbt så man ser hur det ser ut (Snälla Hjälp óch tips Fort) Bild på de fälgarna Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Tjaa.. Jag personligen tycker nog at du inte ska byta. Jag tror at din bil er jättefin som den e. Men det är ju upp til var enkelt.. men som sagt.. jet tycker dina felger er rätt mycket finare enn felgarna på den radon. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Tjaa.. Jag personligen tycker nog at du inte ska byta. Jag tror at din bil er jättefin som den e. Men det är ju upp til var enkelt.. men som sagt.. jet tycker dina felger er rätt mycket finare enn felgarna på den radon. =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Men det är självklart upp til deg vad du gör.. och jag vet at min svenska inte är särskilt bra.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Urettferdig at du har den golfen og den corrado'n. Sikkert jobba for det, men jeg har også lyst på corrado g60 og har bare golfen min. ( Ta det som et kompliment) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Nå er vel ikke 'Radon hans? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 ser ut som det er 9x16 bake og 7,5x16 forran. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Stämmer det Jonte!! Han skulle slänga med feta spacers som satt på med 17mm sånna som skruvas fast!! Däckena var nya Uniroyal... märket på fälgarna RH? Fanns lite märken på 2 st av fälgarna!! Vet ej hur ja ska göra skulle vilja se dem på bilen min innan jag har bestämt mig nån som vill photo shopa dit dem på min?? (Inte min Corrado) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 kan dere ikke bare prøve og bytte over da?? eller er han så kjiip? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Polizei Stämmer det Jonte!! Han skulle slänga med feta spacers som satt på med 17mm sånna som skruvas fast!! Däckena var nya Uniroyal... märket på fälgarna RH? Fanns lite märken på 2 st av fälgarna!! Vet ej hur ja ska göra skulle vilja se dem på bilen min innan jag har bestämt mig nån som vill photo shopa dit dem på min?? (Inte min Corrado) felgene heter RH CUP.. RH CUP er ikke dyre felger... ville aldri bytta dine mot de RH felgene.. 7x15" RH koster jo 699 kr stk... på eiker motorsenter eller noe.. som jeg kan huske.. Jeg har Dezent Cup på min golf.. noe i likheten Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 her gjorde jeg det fort.. skal hjem fra jobb nå:))) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Integral felgene kostet vel 1800kr per stykk hos dekkpartner sjappene da de ble solgt der. Så vidt jeg husker.... Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Tackar för alla svar och synpunkter :) Kollade på mina fälgar och de såg så fina ut att om jag byter ångrar jag mig nog... Men men ja får se killen som har Corradon skulle antagligen komma till Bug Run så kan man ju ta en titt på dem där =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg