rcfrik Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hei! Jeg surfa etter blueprints etter Skyline og fant noen gode. Begynte da og lage den i 3D. Er ferdig med fronten, si hva dere syntes da :D : sry får stort bilde Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Første gang jeg har sett sånt her hverftfall! :) Hvordan fungerer det egentlig?! Hvem program bruker du? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Blir bra dette !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Bruker SketchUp, det er et ganske lett 3D program :D Kan laste ned her (kun trail) Var den kul a? Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Første gang jeg har sett sånt her hverftfall! :) Hvordan fungerer det egentlig?! Hvem program bruker du? hosthost... har publisert MINST 3 biler her i 3D + en Scania som jeg driver med nå... :D hosthost.... EDIT: Do'h, hlemte, som jg sa i stad kenneth, denna bilen blir dritbra! :D Da her jeg noe ¨å sette på tilhengeren til Scaniaen.... :D:D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 det blri kult nils, det blir kult. og takk Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hosthost... har publisert MINST 3 biler her i 3D + en Scania som jeg driver med nå... :D hosthost.... EDIT: Do'h, hlemte, som jg sa i stad kenneth, denna bilen blir dritbra! :D Da her jeg noe ¨å sette på tilhengeren til Scaniaen.... :D:D ja host host.. bare han ikke lager sån amazon tak :titties: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 bortsett fra at intaka var altfor firkanta så de bra ut de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Skal se om jeg får fiksa de ;) takk får responsen! Driver med panseret nå og har brukt snart 45 min på det. Er da heldigvis snart ferdig :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Nå kan dere se panseret :D Brukte en del streker på det Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ja host host.. bare han ikke lager sån amazon tak :titties: shhhh.... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Blir nok bra tak, nå kommer den med lys ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 skyline cab da ?? du er jo på god tur til å kunne prøve på det nå :D:D kult å se d å en gang Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Kan jo prøve å lage det i stedenfor da :D :D Er litt lettere også ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Bruker SketchUp, det er et ganske lett 3D program :D Kan laste ned her (kun trail) Var den kul a? Åjjaaa!! Det har jeg jo faktisk prøvd, men aldri tenkt på at det går ann å lage biler i det! hehe.. ;) Tok stort sett bare tutorials delen jeg da... Veldig stilig forresten! :) Kanskje jeg skulle prøvd meg på sketchup igjen en dag, fikk "kjøpt" sketchup her om dagen så! :D Kunne du forresten sendt meg sketchup fila en dag? Hadde vært artig å sett hvordan det ser ut der, når man kan justere vinkelen osv selv! :) hosthost... har publisert MINST 3 biler her i 3D + en Scania som jeg driver med nå... :D hosthost.... EDIT: Do'h, hlemte, som jg sa i stad kenneth, denna bilen blir dritbra! :D Da her jeg noe ¨å sette på tilhengeren til Scaniaen.... :D:D Hehe.. Ja jeg har sett de men da brukte du vel ikke sånn blueprint osv? Eller er det jeg som surrer (igjen....)?! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg