Gå til innhold

Satt på med en herlig bil i dag

Ranger emnet


Majestet

Anbefalte innlegg

Var på Fornebu, fikk sitte på en tur i en nydelig AC Cobra med 457HK :D :D Fy faen for en lyd den bilen har! Dukket også opp en fyr i en helt ny Impreza WRX STi, som jeg utrolig nok faktisk kjørte fra.. (To i min bil, tre i hans). Ble veldig overrasket over det må jeg innrømme, positivt sådan :)

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

kjørte du fra en wrx sti i en 1.8t???? høres ganske utrulig ut spør du meg.. men grattis uansett. altid gøy og kjøre fra folk!

 

Jeg trodde ikke jeg skulle ha sjans, men det er jo liten vits i å juge om sånne ting. Det var ikke mye om å gjøre, det skal legges til at løpet gikk fra stillestående opp til ca. 150-160.

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet jo hvem som lager den motoren..... ;)

 

Her lukter det chiptrim:D STI'n er jo ikke hva som helst liksom....

 

Bilen din må bli rimelig raskt med litt skikkelig trim vil jeg tro. GJort noe med IC'prosjeket enda ?

 

Grattis!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Dere vet jo hvem som lager den motoren..... ;)

 

Her lukter det chiptrim:D STI'n er jo ikke hva som helst liksom....

 

Bilen din må bli rimelig raskt med litt skikkelig trim vil jeg tro. GJort noe med IC'prosjeket enda ?

 

Grattis!

 

Eneste som er blitt gjort siden sist er ny dumpventil, som jeg faktisk monterte selv :) (utrolig at det gikk bra). Har også bestilt nytt luftfilter som kommer om noen uker. Venter på feriepengene, og da skal det blir mer :)

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkt jeg skulle holde kjeft nå men, jeg klarer ikke!

 

Han i STI`n måtte ha røyka sokka sine for at det der skulle vært mulig! Enten det, eller fylt diesel! ;) Teoretisk umulig , logisk sett!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Jeg tenkt jeg skulle holde kjeft nå men, jeg klarer ikke!

 

Han i STI`n måtte ha røyka sokka sine for at det der skulle vært mulig! Enten det, eller fylt diesel! ;) Teoretisk umulig , logisk sett!

 

Ikke vet jeg hva han hadde røyka, og jeg ser ingen grunn til å lyve om dette i det hele tatt.

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med den Impreza'en har jeg sett før. Det gikk ikke så veldig fort. Sikkert redd for å ødelegge den.

 

Dessuten har ikke WRX STi noe å stille opp mot Ipreza 22b GT. Den er mye bedre på alt unntatt hvordan den ligger på veien.

All drivers were made for the road. The road was made for me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når alt kommer til alt så har det ganske mye og si hvordan man kjører.. hvis han med subaruen puser avgårde så klart man vinner......

vi har piska mye fete biler på småveier osv med bortimot orginale golf 2 osv.. det er bare og satse hardt nok

 

men på en annen måte..

ibiza turbo er jop kvikk den og. med chip(jeg vet ikke om du har det) så har du brått oppunder 200 hester i 1000kilo bil.. får man feste så flytter det seg..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Barone

Han med den Impreza'en har jeg sett før. Det gikk ikke så veldig fort. Sikkert redd for å ødelegge den.

 

Dessuten har ikke WRX STi noe å stille opp mot Ipreza 22b GT. Den er mye bedre på alt unntatt hvordan den ligger på veien.

 

Høres rart ut at han skulle være redd for bilen, det var en demobil han (hans far) hadde lånt over natten. "Racet" gikk rett fram, ikke noe svinger.

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

når alt kommer til alt så har det ganske mye og si hvordan man kjører.. hvis han med subaruen puser avgårde så klart man vinner......

vi har piska mye fete biler på småveier osv med bortimot orginale golf 2 osv.. det er bare og satse hardt nok

 

men på en annen måte..

ibiza turbo er jop kvikk den og. med chip(jeg vet ikke om du har det) så har du brått oppunder 200 hester i 1000kilo bil.. får man feste så flytter det seg..

 

Han sa i hvert fall at han kjørte det den klarte. Nå hadde han en person mer i bilen, men alikevel. Har chip ja :)

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår