Frogg_Frost Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 kan noen mode bort den kjegla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 er det murlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg prøvde iallefall :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 mitt forsøk: :) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Frogg_Frost: Sa jeg ikke at det kom til å gå så mye bedre med en mer voksen holdning? :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 legger ut resultatet etter trang til å senke alt jeg kommer over :rolleyes: hm...ble da vanvittig lite det bildet...er photobucket no dritt eller..? Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hvorfor skulle du "had den i kveld" :rolleyes: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 legger ut resultatet etter trang til å senke alt jeg kommer over :rolleyes: hm...ble da vanvittig lite det bildet...er photobucket no dritt eller..? det problemet der har jeg også! faen meg irriterende! noen som har et logisk svar på hvorfor det blir sånn eller? at bilder man laster opp blir drit små.. ikke alle bilder blir det, men veldig mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tusen takk men hvordan klarer dere det?? jeg prøvde på alle murlige måter men jeg fikk det ikke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 jeg skulle ha den på burstags kortet til bror min :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 det problemet der har jeg også! faen meg irriterende! noen som har et logisk svar på hvorfor det blir sånn eller? at bilder man laster opp blir drit små.. ikke alle bilder blir det, men veldig mange. De overskrider vel max KB størrelse da? Det står jo "Images larger than 512 KB are automatically resized" på siden. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tusen takk men hvordan klarer dere det?? jeg prøvde på alle murlige måter men jeg fikk det ikke til Jeg bruker bare knappen "i" (Eyedropper) til å velge fargen jeg skal bruke over kjegla, også bruker jeg "b" (brush) til å male over den :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg