eVicez Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg synes servoen på bilen min er så "slakk". Må liksom dreie rattet så unødvendig mye. Hva kan det komme av? Kan det ha noe med at veska er for tynn? eller for lite veske? (beholderen er nesten på max, så skulle ikke være det) Er det noen mulighet å justere hvor tight man vil ha servoen? Takk for svar på forhånd :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Må liksom dreie rattet så unødvendig mye. :hvaskjera Er så unødvendit tungt og dreie på rattet? Eller mener du at du må dreie unødvendigt mye på det, før det svinger? Eller unødvendigt mye for å svinge en liten sving? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 :hvaskjera Er så unødvendit tungt og dreie på rattet? Eller mener du at du må dreie unødvendigt mye på det, før det svinger? Eller unødvendigt mye for å svinge en liten sving? Tror han mener at han må dra rattet unormalt mye før servopumpa begynner å hjelpe til. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 altså, servopumpa fungerer, men jeg må dreie utrolig mye før det blir ordentli respons. kan sammenligne med stæsjvogna til pappa, en mondeo. den er så fast og fin Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 om du har servo, så er overføringa fortsatt mekanisk. Servotrykket bare hjelper deg å svinge. Som hvist du må dreie ekstra på rattet, så har du en seriøs feil i styresnekka eller forstilling. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg