Figgi Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 en liten oppdatering fra meg og: dette der da mest ut som en wv polo 6n som er stylet...ikke på en skropel. men de er jo litt like da:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 For det første så er det VW og ikke WV;-P Ellers så bygges jo nesten alle tyske biler på samme bunnplate. (veldig grovt sett) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Arild525: EVIG fet! :D Kenut: Kul modd, men.. slicks på en Corsa? :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Arild525: EVIG fet! :DKenut: Kul modd, men.. slicks på en Corsa? :P Noen må jo prøve det å:p Takk Btw Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 For det første så er det VW og ikke WV;-P Ellers så bygges jo nesten alle tyske biler på samme bunnplate. (veldig grovt sett) så ikke over før jeg la til posten :titties: Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 begynte på noe crap jeg og... leeenge sia jeg har brukt ps nå Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 New Update!!!!!!!!!! 22.03.2006 20:09 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 My ride Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jammen ble det 31.mars fort! hadde helt glemt av hele greia, og måtte bare shine opp wip'en min så mye jeg fikk tid til i går kveld. så mye som skulle vært annerledes, men jeg fikk bare ikke fikk tid til :( Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 jammen ble det 31.mars fort! hadde helt glemt av hele greia, og måtte bare shine opp wip'en min så mye jeg fikk tid til i går kveld. så mye som skulle vært annerledes, men jeg fikk bare ikke fikk tid til :( Jepp, hefta ikke.. Jobba sånn engang iblandt med min sidn konk startn, men måtte ta et skippertak på sluttn får å få den ferdi (riktignokk 1 dag etter deadline) :iconsm Hele frontfangern vill æ si e brusha, e mye anna småting som åsså e fiksa på.. Siste modd æ lagde va vell i 2005 engang? Så bomma litt på årstallet der :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 den modden så ut som et hastverk ja, synd du var for sent ute.. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 den modden så ut som et hastverk ja, synd du var for sent ute.. E jo ikke akkuratt Über seriøs konkurannse da, så bra latterlig viss den ikke kommer med... Hvis det allerede ikke e bestemt kem som kom videre da :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 vet ikke:S, er ikke mye seriøst nei, når konken varer så lenge, så er det flere som glemmer den osv... var mye mer interesse før, etter den gamle måten Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Kanskje på tide å stenge tråden, så kan de som allerede har postet være med? Gjør ikke meg noe, jeg vinner ikke uansett ;) men jeg skulle gjerne hatt de 1-2 dagene ekstra selv, glemte hele greia til siste dagen før deadline jeg også... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 når kommer neste konk a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg