Marius Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 høhø... ikke noe for alle nei... hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Trur vi må begynne å leie baner annhver helg her!! Så vi ikke skal miste lappen alle mann :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Originally posted by marius høhø... ikke noe for alle nei... hehe Også så mye motorvei klasse A vi har i norge.. hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 all 100 sonen i norge omtrent er jo like utenfor døra mi.. men det finnes ikke no kjipere enn og ligge og kjøre motorvei.. småveier med 80 sone der man må satse for og holde 100 er mye bedre(og mye mer egnet for kjerra mi) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Originally posted by hfracing all 100 sonen i norge omtrent er jo like utenfor døra mi.. men det finnes ikke no kjipere enn og ligge og kjøre motorvei.. småveier med 80 sone der man må satse for og holde 100 er mye bedre(og mye mer egnet for kjerra mi) Hva med 60 soner som en må slite med 110km/t a?? Er det noe for kjerra di??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Man trenger jo ikke lappen for å kjøre bil, greier fint å få bilen til å bevege seg uten den plastlappen :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 ååå ikke snakk a, det er enda bedre.. jo mer svinger jo mer gøy.. har faktisk budsjettert med at dette settet med goodyear F1 ikke holde mer enn såvidt ut sommern.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by hfracing ååå ikke snakk a, det er enda bedre.. jo mer svinger jo mer gøy.. har faktisk budsjettert med at dette settet med goodyear F1 ikke holde mer enn såvidt ut sommern.. Å riktig... hehehehe Får si fra kan du få prøve deg mot en som liker å henge etter... 1,8, men det gjør ingenting om du kjører fra meg så lenge du venter en gang i mellom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 hvor fant du den Marius kunne godt tenk meg å finne ut mye mer om dette. Bøter og andre farts grenser Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Jeg kan ikke klare å miste den engang jeg da !! Ifløge denne lista her! 140 km/t på speedometeret mitt, er i real 133 km/t ! hahahahha ! Så ædabæda gutta -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by RS2 hvor fant du den Marius kunne godt tenk meg å finne ut mye mer om dette. Bøter og andre farts grenser det ligger link til den på filmen til loppa sin thread... ;) eller så kan du bruke søk funksjonen og søke etter 'lov' så ligger det i en tråd som heter ... hva har purken lov til osv... noe i den duren Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 har heldigvis amerikansk sertifikat i tillegg til det Norske(utstedt av min føringsoffiser??!!?)...just in case 964C2 - ustoppelig kanskje, men langt fra udødelig!! Drepte en Audi tidligere i uka, i min første og siste (??) kollisjon... fy f.. jeg hater de resterende urørte "dødstrekningene" på E18, i mitt tilfelle så hjalp det ikke med 3 sek avstand til bilen foran. Hallo politikere, mine 49% i skatt og bilrelarte avgifter skal gå til veier og velferd for meg... ikke til Peres senteret og Mona Juul!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg