Zievert Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 hva gjør man hvis man skal trimme en golf uten å gjøre noe med motoren eller forgasser, det er en golf 2 som det står pink floyd på siden bak (det har vel en del og si :rolleyes: ). effekt anlegg luftfilter.... noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by Zievert hva gjør man hvis man skal trimme en golf uten å gjøre noe med motoren eller forgasser, det er en golf 2 som det står pink floyd på siden bak (det har vel en del og si :rolleyes: ). effekt anlegg luftfilter.... noe mer? DU kan jo sette på lettere felger, det merker du faktisk ganske mye på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zievert Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 det er ganske dyrt i forhold til hvor mye effekt man får kan jeg tenke meg, men kanskje man finner noe på høggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 begynn å gå! Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Zievert det er ganske dyrt i forhold til hvor mye effekt man får kan jeg tenke meg, men kanskje man finner noe på høggern. Effektanlegg og luftfilter koster litt det oxo.... Hvis du vil ha aks sett på små felger og bytt girkasse til 4-trinns om det ikke er det fra før... Men skal du ikke bytte motor vil du vel ikke gjøre det heller. Lite å få gjort som hjelper egentlig uten å bytte motor.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Hva står i en Pink Floyd? 1.8 liter? Raskeste og rimeligste alternativ må da være et lystgass-anlegg. Et tørt system med 1.8 liter utgangspunkt vil gi deg mlm 50-70 hk mer, uten å måtte gjøre andre modifikasjoner. Det er effektivt og safe, hvis det er brukt og installert riktig. Selv om du nevnte at det ikke skulle gjøres noe med motoren, så mener jeg at det er verdt forsøket. I Bergen får du dette får ca 13.000 nok, ferdig installert. Det er et NOS system. Lykke til! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zievert Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 det er ikke min golf, men en på jobben sin. skal si alle forslagen til han, håper han går for nos...men tviler sterkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg