Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

Meg og noen kamerater var på vei opp til gatebil på lørdag. Etter å ha kjørt en time eller 2, så fikk vi øyet på en gjeng med rånere som også var på vei til gatebil. Vi begynte å filme, siden vi tenkte de skulle kjøre forbi hverandre. Så gikk svingen til venste, så en lang, ganske bratt høyre. Disse svingene var rett etterhverandre. Tror du ikke idioten begynte å dra på i den første svingen a... han bare fortsatte i den store høyre svingen (i motsatt kjørerettning seff), i full fart, kunne sikkert se 20-30 meter foran seg. Så dro han inn rett foran en av de andre bilene, og 0,1 sec etterpå (uten å overdrive) komm en golf imot. Hadde denne idioten begynt å dra på 1 sec senere så hadde det smelt. Helt sykt. Vi filma alt (god filming), og skal legge den på internet, men skal snakke med TV2 først og se om de vil kjøpe den av oss.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vilhelm: Hvis du ligger den ut på TV2 så blir det rent helvete, vi kan risikere, nei, jeg kan GARANTERE at det blir høyevis med kontroller i etterkant, avgiftene går opp fordi biler er så farlig osv osv, flere fotobokser, mer penger til kontroller, mindre til å løse voldtektsaker ol, osv.

 

Gjør deg selv og alle andre en tjeneste. Behold den videoen på rommet ditt og aldri vis den frem. Hvis du gjør det, så får du for pokker ikke spørre meg om hjelp om 240en din bryter sammen en dag og jeg ser deg!!!! Vi har nok tull fra før, om ikke purken og co skal få enda flere argumenter til å stjele penger fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at det ike smalt. så hadde apekattene lært seg å ikke kjøre slik.

 

men å selge til tv2?. haha..... den var go ass.....

 

anyway, ta å send meg pm jeg kan få bruk for klippet, om du er keen på å dele det bort. vi lager en film nå og kan få bruk for en del fucked up scenes.....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert, det går ikke ann å kjøre på denne måten, noe må gjøres med han fordømte idioten. Enten media og/eller politiet, IHVERFALL internet, da skal alle se skiltene hans, det går ikke ann, han kunne faen meg ha drept alle i den motgående golfen og seg selv og de andre i bilen hans.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiotisk oppførsel ER idiotisk oppførsel.. kjører folk sånn som det der til treff fortjener vi at det holdes kontroller...

 

Når skal folk lære? kjør rolig til treff!

 

gjør meg ingenting om tv2 viser slike klipp.. om miljøet skal håpe på å bli behandlet med respekt så må man også oppføre seg slik at man fortjener det.

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være TV2 vil ha noe sånt. Gidder ikke selge den om vi ikke får gode penger for den. Selger den ikke for 300 spenn liksom. Det er ikke min foresten, kamerat av meg (ozzy) som filmet, og det er han sin film, jeg satt foran, han var med meg i bilen. Han som får penga for den om de vil kjøpe den.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Robert, det går ikke ann å kjøre på denne måten, noe må gjøres med han fordømte idioten. Enten media og/eller politiet, IHVERFALL internet, da skal alle se skiltene hans, det går ikke ann, han kunne faen meg ha drept alle i den motgående golfen og seg selv og de andre i bilen hans.

 

Vilhelm

 

 

Joda, men om det kommer på tv med store oppslag og drit, så kan vi nok glemme alt av biltreff i tiden fremmover, kontrollene blir intensivert osv.... Gi den til purken, la dem ta ham, men ikke noe mer, det taper alle på... Sånne idioter ødelegger for bilnorge, selvom ikek alle gjør som ham, så går det utover oss alle. Dette landet her er helt på tryne innen bilpolitikken allerede, å vise slikt til bondevik hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

idiotisk oppførsel ER idiotisk oppførsel.. kjører folk sånn som det der til treff fortjener vi at det holdes kontroller...

 

Når skal folk lære? kjør rolig til treff!

 

gjør meg ingenting om tv2 viser slike klipp.. om miljøet skal håpe på å bli behandlet med respekt så må man også oppføre seg slik at man fortjener det.

 

 

Problemet er at om det blir store oppslag rundt denne idioten, så kan vi riskikere at det blir store omslag rundt banetreff, og da kan vi nok risikere at det blir umulig å gjennomføre i fremtiden. Bondevik er sleip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren med å gi en slik film til tv2 er at den vil bli klippet sammen med og satt i sammenheng med andre saker som de måtte ha liggende fra tidligere, og få det til å høres ut som det er organisert kriminalitet og at hele bilnorge er inblandet.

 

Ok.. kanskje litt overdrevet, men man vet aldrig hva som blir utfallet når journalister får henda på en sånn film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

idiotisk oppførsel ER idiotisk oppførsel.. kjører folk sånn som det der til treff fortjener vi at det holdes kontroller...

 

Når skal folk lære? kjør rolig til treff!

 

gjør meg ingenting om tv2 viser slike klipp.. om miljøet skal håpe på å bli behandlet med respekt så må man også oppføre seg slik at man fortjener det.

 

Helt enig, en ting er at man skader seg selv. Men tenk på de uskyldige i den andre bilen.

Er så forbanna typisk bil-folket å klage på bøter, fotobokser, sivilpurker osv. Men nå er det jammen meg på tide å vokse opp å kjøre med det man har mellom øra.

Få det på TV2 med skiltnummer:D, dette er ikke noe annet enn fortjent hvis hendelsesforløpet stemmer slik som beskrevet.

Skummelt at det er så mange idioter i trafikken, sier ikke at jeg er noen superflink sjåfør. MEN når jeg bryter noen grenser så skjer det med fart i oversiktlig område med kun meg selv i bilen og ingen andre på veien. Og da er det KUN meg selv det går utover. Overlever man slik ulykker som fort kan skje ved beskrivelsen over fortjener du å sitte med skyldfølese resten av livet.

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jumbo

Faren med å gi en slik film til tv2 er at den vil bli klippet sammen med og satt i sammenheng med andre saker som de måtte ha liggende fra tidligere, og få det til å høres ut som det er organisert kriminalitet og at hele bilnorge er inblandet.

 

Ok.. kanskje litt overdrevet, men man vet aldrig hva som blir utfallet når journalister får henda på en sånn film.

 

 

Enig, dette går rett vest om det kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

faen at det ike smalt. så hadde apekattene lært seg å ikke kjøre slik.

 

Hva hadde du sagt hvis du satt i den golfen som kom i mot med dine 3 og 5 år gamle barn i baksetet? Ville du fortsatt at det skulle smelt eller at de som hadde stygg forbikjøring heller hadde fått sleng og kjørt av. Sjåføren kunne blitt lam fra livet og ned mens pasasjerene kunne fått et par brukne armer og et bein eller 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal selge den til TV2 eller NRK, men hvis jeg gjør det trenger jeg ikke nevne at det var på vei til gatebil. TV2 har hatt mye om råkjøring og dette er et bra klipp for TV2 å ha hvis de har en sak om folk som kjører for fort. Klippet kommer snart ut på åsen-råners sin hjemme side (den er nede nå:( ). Men jeg kommer først til å kontakte tv2 kanskje politiet. De som er for eller i mot det, får komme med neon flere argumenter for å selge ler ikke...:)

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår