tricket Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har 2 Eaurtquake Magma... Så må jeg ha en/to forsterker ... Så har jeg liggende 2 stk.. Av denne.... 2004 Boschmann PSX-D2 Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Linken funker ikke.... Så det du lurer på er om du kan bruke de 2 forsterkerene der på de bassene? Mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 k.. beklager...setter opp en ny link nå... 2004 Boschmann PSX-D2 Nei for jeg har 2 Eaurtquake Magma 12" Så har jeg liggende 2 sånne forsterkere som jeg har linket... Så det jeg lurer på om jeg klarer å drive demm subbene med demm forsterkerene.... På forhånd Takk :) Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det ikke bare å prøve da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 5000 W RMS og 150A sikring? :) Høres spennende ut :D Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 jo...hehh... Men det er det atte jeg har ikke pakket demm ut..Åsså skal jeg selge demm.. Så siden dere er erfarne på dette området..så om det er verdt det eller om det ikke er vits...Siden Magma er tungdrivne... Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hey Nidarooo:) trur du vil få bra skyv i Magmaene med de forsterkerene,kanskje ikke max men det vil funke. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Etter min erfaring er brukt... vel. Brukt. Men om de er splitter nye i esken, da ville jeg ikke pakket dem ut om du skal selge dem! :) Kanskje broren min er sugen. Han er på leit etter noe fett å fylle minien med. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Etter min erfaring er brukt... vel. Brukt. sant, men det er ikke brukt før det er, vel - brukt. ;) men på den andre siden gjør jeg også forskjell på testet noen dager og brukt et par år montert på en dårlig oppstivet subkasse. men det er vel kanskje ikke alle som gjør det da, desverre. dette gjelder dog ikke alle produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Alt er inni hode mitt enda, men jeg hadde tenkt å la en Earthquake PHD 5000 piske 2 magma elemeter rundt.. knock PHD5000W Number of channels: 1 / Mono Block Max power output: 5000 Watts RMS power 2-ohm: 3000 Watts RMS power 4-ohm stereo: 1500 Watts Damping factor: >800 Cross over slopes: 24dB/OCT THD: >0.016 SNR: 104dB Class: "D" Digital Speaker connection: 10-Gauge Recommended power connection: 2-Gauge Input type: Independent Low Level RCA Dimension: 2 1/2" x 10 3/8" x 14 3/4 " http://www.earthquakesound.com/powerhouse_amplifiers.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hey Nidarrooo.Remember me.Mr Golf 4.På`n igjen. :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg