VCE Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 bildene taler for seg selv... http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=2623 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Haha! Tror de ble noe sjokka når de oppdaga at bilen ikke hadde bakkekontakt mer. :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 tør noen å gjette på hvor langt de hoppa? 50-60 meter? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kan se ut som en 30-40 meter iallefall. Sykt! Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hadde fått litt panikk ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 tror det gikk både glunt og skvett i buksa under flyveturen der ja...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 har hatt firehjulsløft engang jeg også, aldri vært så redd! med en yaris liksom, gikk utrolig nok bra.. var IKKE jeg som kjørte :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 har hatt firehjulsløft engang jeg også, aldri vært så redd! med en yaris liksom, gikk utrolig nok bra.. var IKKE jeg som kjørte :) må ha kjørt utfor et stup elns da :P :hammer men ser jo egentlig ikke SÅ bratt ut akkurat der, men de traff vist en kant? elns og fikk seg en heidundrandes førstepersons opplevelse av hvofor biler IKKE egner seg til flyging :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 må ha kjørt utfor et stup elns da :P :hammer Neida, 80 ned Håvard Martinsens vei i Oslo før de bygde om veien er nok til å få firehjulsløft på de fleste biler ;) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ute på en liten :driving og plutselig Fikk bilen aneglsmili og alt ente med :drive2 ! hehehe. Tror jeg hadde driti i boksa hvis jeg hadde sitti på der hvertfall! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Neida, 80 ned Håvard Martinsens vei i Oslo før de bygde om veien er nok til å få firehjulsløft på de fleste biler ;) hehe ja når det kommer til utsøkt ingeniørkunst på veiene så er vel oslo et kroneksempel på hvordan det IKKE skal gjøres ;) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hvis vi sier at de kjørte i 100mph ca 160km/t som igjen er 44 m/s. Ut i fra klippet ser det ut til at bilen er i lufta i litt over 1 sec, ca 1,3 s. Det vil si at bilen hoppet ca 57. Kanskje litt langt, men de hoppet godt over 40 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 typisk amerika og komme med pistolen klar til og skyte på gjerningmennene i en slik situasjon:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 "De kan sikkert fortsatt skyte - det var jo bare 40m og 150kmh inn i treet!" Brødhuer de amerikanske politifolka. Hadde gjort både et og annet i buksa hvisjeg hadde blitt "utsatt" for et slikt hopp og en slik krasj 3 sekunder etterpå, og hadde sannsynligvis ikke klart å gjøre annet enn å ligge stille... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 "De kan sikkert fortsatt skyte - det var jo bare 40m og 150kmh inn i treet!" Brødhuer de amerikanske politifolka. Hadde gjort både et og annet i buksa hvisjeg hadde blitt "utsatt" for et slikt hopp og en slik krasj 3 sekunder etterpå, og hadde sannsynligvis ikke klart å gjøre annet enn å ligge stille... utrolig ot, sry men bare må. Politifolk i usa er brød ja http://www.google.no/search?hl=no&q=amadou+diallo&btnG=Google-s%C3%B8k&meta= Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg