AMA Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kjøpte med short shift her om dagen til min Golf gti IV. Men fulgte ikke med noe form for monteringsannvisning... Og jeg som er butikk mann og ikke mekaniker vet ikke helt hvordan jeg skal montere denne.. Noen som kan hjelpe meg?? Her er bilder av shiftern: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Desverre for å kaste bort tiden din, men vil tro det vil stort sett forklare seg selv, når du begynner og demontere den gamle. :driving Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ja skulle tro det. Men det jeg lurer litt på er om alt monteres innenfra lissom eller om jeg må ned med girkasse eller \under bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kan nermest helt sikker sei at du må under bilen, for å skru av staget som går fram til girkassen. Muligens noe varmeskjold for eksosen og. Vanskeligt og si for meg, aner ikkje kossen det er på en Golf! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg