Gå til innhold

idag er det snø kaos i skien ass!

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

nja, her i byen har det tatt av, sommer byen kragerø som fikk 55cm snø i natt og 30/40cm til skal komme neste natt.. fy faen.. og min fine vinter bil, som rager hele 5/6cm over bakken.. artig, skuffer for kommunen :\

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182386

 

 

Østlendinger... Kan ikke kjøre bil :D

dete r morsomt hvordan dere klager på oss hver gang det kommer snø...

når faktumet er at det kommer mer snø over natta her enn det kommer på flere uker hos deg ...

og la oss ikke glemme en GOD del flere biler.. færre brøytebiler pr km vei.. og .. mange mange mange mange flere veier..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å hører på politiradioen nå....rimelig kaos her i skien ja...

 

Og når de vurderer å sette unntakstillstand så er ikke kjøringa vår som er problemet.

Skoleelever blir rådet til å holde seg hjemme i morgen osv.

 

Blei drosje til jobb idag på meg... bilen min var rett å slett borte...

1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue

 

http://www.speedjunky.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

østlendinger vel ikke generelt dårligere bak rattet når det kommer mye snø, men i natt/i dag har det kommer veldig mye på kort tid. og når noen polske trailer klarer å komme på tvers på ringveien i skulleruddumpa blir det KORK!

er mange biler som skal den veien etter klokka 15-16!

 

naboen brukte 3,5 timer fra oslo sentrum og opp til nordstrand!! (tar vel vanligvis 15 min?) og køen stod fortsatt over ekebergsletta klokka 21. da hadde det stått siden klokka 15-16!

 

kunne bare glemme å ta bussen notin

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten kjapp rapport... i telemark har politiet starta og ta i bruk snøscootere og beltevogner nå...

 

målte her hjemme akkurat, 65cm siden i går kveld.

 

og tror kommunen har brukt opp brøytebudsjettet for i år, for de var faen ikke å se langs veien i dag brøytans... morro da og ratte rundt i taxi og hente folk...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår