Volvo240R Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg er jo ikke spes rask til å legge ut blder og info, og er faktisk enda dårligere til å ta bilder når jeg driver på.. Uansett, pakken kom på Tirsdag denne uka. Og litt utpå tirsdagendagen var det på plass og spilte fint. Et par bilder. Fikk da knipsa av bunnplata. Kassen består av åtte kanter som dere ser. Kasse ferdig, og gulv på toppen grovt tilpasset.. Og resultat, så og si ferdig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 uff å huf... så strøken og fin bil og du er alerede i gang med å VOLDTA den med høyttalere og anna unødvendig D R I T T ! ! Ungdommen i dag er faen meg håpløs! gorillaene er jo lettere å håndtere Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 uff å huf... så strøken og fin bil og du er alerede i gang med å VOLDTA den med høyttalere og anna unødvendig D R I T T ! ! Ungdommen i dag er faen meg håpløs! gorillaene er jo lettere å håndtere Purka!! Denne bilen brukes daglig og skal ha litt lyd.. 240'n er racerbil og det jeg har av interiør er ren carbon.. Lettvekter.. Kan bygge begge deler jeg vettu med to blier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Bestilt meg nye vinterdekk i dag :D Lei Michelin X-Ice egentlig, og bilen er jo mindre pen med 16''.. Så denne vintern blir den Nokian Hakka 5 m/ pigg i dimmen 225/40-18 montert på de originale R-felga :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Ser jo veldig bra ut. Så lenge det er lagt opp lik at det er mulig å røske det ut en gang så er det bra. Ville vert for ille å begynt å borre og kappe i den vogna der! Ser uansett veldig bra ut! Og gratulerer med nye vinterdekk... Hehe. Kommer nok til å ta seg betraktelig mye bedre ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Takk takk :D Har ikke skjært i bilen nei, så det baki der kan tas ut :D Gleder meg til dekkene kommer, blir i orden tror jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Selv får jeg meg "ny" bil til helgen, senest mandag, og det følger med vinterdekk og sommerdekk på to sett felger... (96' S40). Med kapsler for God's sake!! Jeez... Vet i hvertfall hva som skal byttes ut innen kort tid! Hehe. Vurderer egentlig noen nye felger til vinterhjulene og. Og det verste av alt... Kapslene er ikke bare kapsler! Det er Biltemakapsler! Kliss like til naboens Mondeo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Selv får jeg meg "ny" bil til helgen, senest mandag, og det følger med vinterdekk og sommerdekk på to sett felger... (96' S40). Med kapsler for God's sake!! Jeez... Vet i hvertfall hva som skal byttes ut innen kort tid! Hehe. Vurderer egentlig noen nye felger til vinterhjulene og. Og det verste av alt... Kapslene er ikke bare kapsler! Det er Biltemakapsler! Kliss like til naboens Mondeo! Blir bra med ny bil :D Du får koste på den noen ålreite felger til vinters da ;) Hentet dekkene mine på fredag, ser tøffe ut :D Men uansett, for tidlig å legge de på enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Åssen er det med lease-avtalen når en driver å bruker masse penger på bilen? Stereo osv osv. For den er leasa right? Samma det. Skal kjøpe den ut uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hva tror du om utfordring på bilgalleriet? :D Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Da får vi se ka folket sir. Sølv eller svart, motor eller stereo... :P Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Da får vi se ka folket sir. Sølv eller svart, motor eller stereo... :P Utfordring akseptert ;) Satte på den vinterhjua mine i går :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersb Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 fet bil... har kjøpt meg en -07 s40 selv. ble en knæsj rød med 2,0l bensin med drøss av utstyr sportskit med sports understell(25mm), svart skinn int. 17" S/V, beste anlegget, integ.telefon +++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Høres bra ut :D:D Nå har S40'n min stått lagret i straks fire uker, inne i en noe oppvarmet og tørr garasje sammen med 240'n :D Den liker seg bedre der enn på grisete veier =) Liker å stelle godt med bilene mine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V40 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Gratiss med ny bil.Kjører sjølv Volvo v40 99mod.:happyhappy: :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg