|Massern| Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Gratulerer med ny bil da:D Bra du gikk for VAG nå også, og ikke no riskokere:p Hehe. Må få lagt ut bilder så fort som mulig! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Gratulerer med ny bil da:D Bra du gikk for VAG nå også, og ikke no riskokere:p Hehe. Må få lagt ut bilder så fort som mulig! jada :) som sagt kommer bilder da jeg får henta og vaska :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 BTW: er ikke interisert i billig RS lepe? kjøpte av singh men får ikke brukt den med min cooler... PM hvis interisert så ikke tar opp plass i tråden. Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Idag blir bilen henta, han hadde hatt den på eu godkjenning idag.. var div små feil, som liten lekkasje i demper bak, håndbrekk, skilt lys pære, varseltrekant bare små feil :) fikk også vite hvor mye han ga for bilen for et år siden, og det var visst 99.000 hva tror dere om km standen? står 95000, men det er vel liiiite trolig.. tipper selv rundt 190-200 men tenker også sånn, ettersom han ga 99000 i fjor for en helt org rado, så kunne den jo ha vært så dyr pga km standen er liten? hva mener dere? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 BTW: er ikke interisert i billig RS lepe?kjøpte av singh men får ikke brukt den med min cooler... PM hvis interisert så ikke tar opp plass i tråden. u got pm :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Tiper han som solgte den bilen for et år siden var temmelig fornøyd, hehe! Hør med forsikringsselskapene som bilen har vært registrert på tidligere for å finne ut hvilke kjørelengder som bilen har blitt oppført på. Dette tar tid, men kan være verdt det... Er det service-hefte med bilen da? Står ikke noe km-stand på tidligere kvitteringer e.l? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 99k :scared fyttikatta, da kan jeg sikkert få mer en 58k for min 2.0l som kun har kjørt 119 000km!!! (Sorry litt off topic, ble bare satt ut når jeg leste 99k) sombrero Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 BTW trenger du ett justerbart senkesett? Har ett helt nytt FK AK sett liggende 4k? Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 vel, det er vel lett nok å finne ut om den har gått 90k eller 200k. Er interiøret slitt? Er det mye slark i girboksen? Noe jeg så på bilen min, er at figurene på toppen av blinklys-stikka er slitt nesten helt av. Er din nesten uskadd, er jo dette et godt tegn. Har den blitt skiftet motor på? Hva sa selgeren? cheers, og hvis ikke sinnzYk er interessert i FKene, er jeg det. PM meg hvis det ikke blir noe av :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 BTW trenger du ett justerbart senkesett? Har ett helt nytt FK AK sett liggende 4k? nei desverre, har ikke cash nå :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 vel, det er vel lett nok å finne ut om den har gått 90k eller 200k. Er interiøret slitt? Er det mye slark i girboksen? Noe jeg så på bilen min, er at figurene på toppen av blinklys-stikka er slitt nesten helt av. Er din nesten uskadd, er jo dette et godt tegn. Har den blitt skiftet motor på? Hva sa selgeren? cheers, og hvis ikke sinnzYk er interessert i FKene, er jeg det. PM meg hvis det ikke blir noe av :) interiøret er veldig pent :) ik noe slitt nesten.. girkassa virker tight.. den er bare litt lei å få i 2 gir.. vet ik hva det kan være enda.. motoren skal ikke ha blitt skifta.. har ik sjekka det på blinklys stikka.. men kan se etter i morgen.. bilen ble importert for ik så mange år siden, er ikke sikker på hvor lenge siden.. har ikke gått igjennom alle papirene enda.. skal gjøre det i morgen ble ikke noe bilder idag desverre, var mørkt da jeg kom hjem.. skal prøve å få knipset noen i morgen :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 det at den er vanskelig å få i 2. gir er en notorisk feil på bilen. Det er et festeklips som ofte ryker, som gjør 2. gir vanskelig å få inn. Du ser hvor på dette bildet: Hvis du ikke har et slikt rundt klips som holder ting sammen der, kan det gjøre 2. gir (gjerne 1. gir også) vanskelig å få inn. Min er slik også. Tror du har gjort et kjempekjøp jeg! du kan jo spore opp hvem som hadde bilen i tyskland og sende dem en mail osv. kewz, kris edit: du får skifte signaturen din nå da ;) det er forresten ikke noe som heter corrado gti :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 da har jeg fått tatt noen bilder, ble ikke noe bra bilder.. mye snø om dagen :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 fint interiør :D fin bil også, godt kjøp. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ahh, den jo! Kom fra Kjenn han som eide den mener jeg... Interiøret så bra ut da! Grattis! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg