Gå til innhold

sInnzYk sin corrado g60

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag blir bilen henta, han hadde hatt den på eu godkjenning idag.. var div små feil, som liten lekkasje i demper bak, håndbrekk, skilt lys pære, varseltrekant

 

bare små feil :)

 

fikk også vite hvor mye han ga for bilen for et år siden, og det var visst 99.000

 

hva tror dere om km standen? står 95000, men det er vel liiiite trolig.. tipper selv rundt 190-200

 

men tenker også sånn, ettersom han ga 99000 i fjor for en helt org rado, så kunne den jo ha vært så dyr pga km standen er liten?

 

hva mener dere?

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiper han som solgte den bilen for et år siden var temmelig fornøyd, hehe! Hør med forsikringsselskapene som bilen har vært registrert på tidligere for å finne ut hvilke kjørelengder som bilen har blitt oppført på.

Dette tar tid, men kan være verdt det... Er det service-hefte med bilen da? Står ikke noe km-stand på tidligere kvitteringer e.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99k :scared fyttikatta, da kan jeg sikkert få mer en 58k for min 2.0l som kun har kjørt 119 000km!!!

 

(Sorry litt off topic, ble bare satt ut når jeg leste 99k) sombrero

Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x

Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x

Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x

Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det er vel lett nok å finne ut om den har gått 90k eller 200k. Er interiøret slitt? Er det mye slark i girboksen? Noe jeg så på bilen min, er at figurene på toppen av blinklys-stikka er slitt nesten helt av. Er din nesten uskadd, er jo dette et godt tegn. Har den blitt skiftet motor på? Hva sa selgeren?

 

cheers,

 

og hvis ikke sinnzYk er interessert i FKene, er jeg det. PM meg hvis det ikke blir noe av :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det er vel lett nok å finne ut om den har gått 90k eller 200k. Er interiøret slitt? Er det mye slark i girboksen? Noe jeg så på bilen min, er at figurene på toppen av blinklys-stikka er slitt nesten helt av. Er din nesten uskadd, er jo dette et godt tegn. Har den blitt skiftet motor på? Hva sa selgeren?

 

cheers,

 

og hvis ikke sinnzYk er interessert i FKene, er jeg det. PM meg hvis det ikke blir noe av :)

 

 

interiøret er veldig pent :) ik noe slitt nesten.. girkassa virker tight.. den er bare litt lei å få i 2 gir.. vet ik hva det kan være enda.. motoren skal ikke ha blitt skifta.. har ik sjekka det på blinklys stikka.. men kan se etter i morgen.. bilen ble importert for ik så mange år siden, er ikke sikker på hvor lenge siden.. har ikke gått igjennom alle papirene enda.. skal gjøre det i morgen

 

ble ikke noe bilder idag desverre, var mørkt da jeg kom hjem.. skal prøve å få knipset noen i morgen :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at den er vanskelig å få i 2. gir er en notorisk feil på bilen. Det er et festeklips som ofte ryker, som gjør 2. gir vanskelig å få inn. Du ser hvor på dette bildet:

 

gb.jpg

 

Hvis du ikke har et slikt rundt klips som holder ting sammen der, kan det gjøre 2. gir (gjerne 1. gir også) vanskelig å få inn. Min er slik også.

 

Tror du har gjort et kjempekjøp jeg! du kan jo spore opp hvem som hadde bilen i tyskland og sende dem en mail osv.

 

kewz, kris

 

edit: du får skifte signaturen din nå da ;) det er forresten ikke noe som heter corrado gti :P

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår