Gå til innhold

235 40 17" på 740 med 40mm senking

Ranger emnet


SHN-Motorsport

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med 235 45 17" på 740 med 40mm senkesett? dekka skal stå på 8" breie felger

har 235/40-17 bake på min..går bare fint men tar litt i hvis jeg har full bil og kjører i humper.men eller er det bare flott :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge ut bilde av 40mm senk og 18" og er fortsatt traktorpreg...

 

felg.png

 

dekka er vel fint på bredde med traktordekk hvertfal :op

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du ha så breie dekk egentlig? er ikke "tøft" å ha breie dekk..det som er tøft er å ha et dekk som passer på felgen..går jo an å hive på 265på en 8"felg, men det ser jo dass ut.. sier ikke at 235er helt på jordet, men ville selv valgt 225(såfremt dekka ikke ljuger fælt, som noen merker er mer utsatt for enn andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du ha så breie dekk egentlig? er ikke "tøft" å ha breie dekk..det som er tøft er å ha et dekk som passer på felgen..går jo an å hive på 265på en 8"felg, men det ser jo dass ut.. sier ikke at 235er helt på jordet, men ville selv valgt 225(såfremt dekka ikke ljuger fælt, som noen merker er mer utsatt for enn andre)

 

enig. kommer ikke til å ha mere enn 225 på min på 8" felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

235 45 17 blir litt for drøyt 40 profil går men bruk orginal innpress på felg.

har kjørt med de selv. 225 45 17 går kansje? noen med erfaring?

 

På 17" felg har jeg nesten bestandig kjørt med 225/30 og til nød 215/40.

Hvis en skal ha traktordekk ser er det jo like pent med 14" stålfelg med "fullprofil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår