robert90 Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Har en xr3i 87. Den har stått i ca 2 måneder nå. Nå får jeg ikke start. Den får bensin og har også gnist men vil fortsatt ikke tenne. Aner ikke hva d kan være. Den har stått med veldig lite bensin. HAr noen noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 hmm nei dette hørtes rart ut, har man bensin å gnist skulle jo allt være bra. sjekka at alle sylindrene har bensin og pluggene gnist? å d er vel ikke tett eksos? Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Styretrykksregulatoren kanskje, ellers ville jeg ha sjekka pumperelèet uansett, har sett mye kuk med det på xr3i Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Har en xr3i 87. Den har stått i ca 2 måneder nå. Nå får jeg ikke start. Den får bensin og har også gnist men vil fortsatt ikke tenne. Aner ikke hva d kan være. Den har stått med veldig lite bensin. HAr noen noe tips? Kondens? Selv om pluggene gnistrer når du tar dem ut, så er det ikke sikkert de gnistrer eller ikke gnisterer i det hele tatt under kompresjon. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta plugger... kanskje for gammal bensin også, men to mnd skulle da ikke være så lenge. Det kan jo også være bensinpumpa... Kan jo også alltids sjekke om det er rusk i forgasser'n! happyhappy Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert90 Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 hmm nei dette hørtes rart ut, har man bensin å gnist skulle jo allt være bra. sjekka at alle sylindrene har bensin og pluggene gnist? å d er vel ikke tett eksos? Nei d er ikke d heller.. Den er helt død. Men d virka ikke som om d var den værste gnisten heller. Men det er jo ganske snålt at dette skulle skje etter at den har stått inne i en garasje i to måneder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 enig me '67 Shelby GT500E, prøv å bytt plugger. så kan du jo ha på litt ny bensin å kansje en flaske kondensfjerner. Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert90 Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 prøv å smør litt ørevåks på dynamoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 har vært bortig et samme problem på en bil... men husk at selv om det er gnist på pluggen når den er ute av motoren så kan den slutte å gnistre når den blir belastet med trykk... jeg bytta modul på bilen så fyra den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det er ikke forgasser på en xr3i:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 du kan jo prøve med en banan i potta det hjelper alltid d, og fortsett å gni ørevøks på dynamoen Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg