Hans a Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Grattis. Det er lov å ha flaks. Jeg opplevde noe lignende med min bil. Jeg hadde av trekket på den ene bakdøren. Men da jeg monterte det på og smelte igjen døra fra utsiden så fikk jeg den ikke opp igjen. Må si jeg kaldsvettet litt da. Men jeg fikk åpnet den innenfra. Det viste seg at vaieren til håndtaket inne i bilen ikke var helt på plass. Mer skal det ikke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ah, dette er slike problemer som kan være ekstremt frustrerende. Deilig når man får orden på det ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg må si at jeg følte meg 10 kg lettere etter at jeg fikk fiksa det, for det var slitsomt å gå inn i bilen fra passasjer siden hele tiden, så det er greit å ha litt flaks iblant også. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Greit at alt funker ja, så man slipper å bekymre seg for noe til stadighet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Bra att du fikk opp döra.Det er ikke noe artig når att det j,,,. Skall opp til Tröndelag nå i påsken.Hopper att dere har bestillt fint vär. Det har jeg gjordt. Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg