Gå til innhold

Brøytebiler

Ranger emnet


Tombra

Anbefalte innlegg

Kan starte med en fra min tid i Luftforsvaret:

DumperII.jpg

Dumper.jpg

 

Angrer stort på at jeg ikke tok flere bilder av utstyret, hadde en god del manndig brøyteutstyr der oppe (Bodø Hovedflystasjon)

 

 

Hehe...

Ble "overfalt" av denne (tror det var den, stor freser ihvertfall..) for ca en måned siden.. skulle akkurat til å låse opp døra til s-103 da den kom forbi og slo av fresen litt for sent.. :P se for dere 3-4 kubikk snø kommer over taket og lande rundt deg..

 

Faen så lite jeg skjønte først.. :hammer :hammer

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde brøyting der i høst. Kan ikke huske noen med navnet Nordvik gitt :)

Okey, hadde du truffet han hadde du husket han ;) var på transporten på BHFS sesongen før deg vi da :) Du har ikke bilde av den selvgående gule Øveraasen-fresen vel?

Det er maskin det yodude

 

Eelo

Haha, sikkert litt av et syn :D :D

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, hadde du truffet han hadde du husket han ;) var på transporten på BHFS sesongen før deg vi da :) Du har ikke bilde av den selvgående gule Øveraasen-fresen vel?

Det er maskin det yodude

 

Jeg var på Bodin Leir, så mulig han satt nede på BHFS samtidig.

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Ole.... ikke ta all æren da:) jeg var jo der samtidig med deg! hehe..... du var heldi som fikk det jævla snøfallet der.... var jo IKKE NOE da jeg hadde vakt lixom....! Men filmene da? hehe......

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Ole.... ikke ta all æren da:) jeg var jo der samtidig med deg! hehe..... du var heldi som fikk det jævla snøfallet der.... var jo IKKE NOE da jeg hadde vakt lixom....! Men filmene da? hehe......

 

Jeg finner ikke filmene :(

Aner ikke hvor de kan være. Har du noen kopier eller?

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... fa-en ass... muli jeg har dem på en cd en plass, men da må jeg leite..... kjedeli! Kan jo hende de er på tlf min enda! får sjekke en dag! hehe.....

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår