Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 uten tvil det peneste rattet jeg noen sinne har sett :) jeg vet jo at golf v-rattene er pene de og.. de orginale altså.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 heeelt enig. :) Men passer de i golf IV? har sinnsykt lyst på det rattet! :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Problemet er vel at hvis man kjøper Golf V rattet så må man kjøpe airbaggen også, og den er nok sansynlighvis dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Satt å så på det på ebay istad. Stemmer det magun. Blir relativt dyrt. Så blir vel Golf IV R32 rattet på meg.... kjipern da Golf V rattet var über snasent... men men Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg