clone baby Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hei, lurte på om folket her hadde noen bilder av en einser med 16" felger. Har noen selv, men skulle hatt mer.. Noen som mener att 16 kansje blir for stort? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Latterlig stili.. Var litt stort vist bilen skal brukes til vanlig bruk, hvilke dekk dim. er aktuelt? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Så faktisk ikke så ille ut det der. Men tror ikke det hadde blitt så pent om man skulle hatt noen skikkelige breie felger med kant. Da er det nok penere med 13"-14" og muligens 15", selv om dette nesten kan se for stort ut på en einser. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Så faktisk ikke så ille ut det der. Men tror ikke det hadde blitt så pent om man skulle hatt noen skikkelige breie felger med kant. Da er det nok penere med 13"-14" og muligens 15", selv om dette nesten kan se for stort ut på en einser. Jah, kantfelg må være på 13-15", men jeg tenkte de som står på den øverste jettaen, 7x16 med 195/40R16 på porsche felger.. Latterlig stili.. Var litt stort vist bilen skal brukes til vanlig bruk, hvilke dekk dim. er aktuelt? Tenkte eksakt de hjula som er på jettaen over, høyglanspolerte porsche 928 felger. Men er så mangen av vennen mine som syntes de felgene er butt ugly, men vet ikke jeg, andre meninger? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Tenkte eksakt de hjula som er på jettaen over, høyglanspolerte porsche 928 felger. Men er så mangen av vennen mine som syntes de felgene er butt ugly, men vet ikke jeg, andre meninger? Vennene dine eier ikke smak :D Porsche-felger er porr! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Vennene dine eier ikke smak :D Porsche-felger er porr! På tide å skaffe nye venner.. hehe.. De felgene vil passe din Jetta 100%. Liker bedre de felgene enn BBS RS'ne ... Løp og kjøp sier jeg. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Tenkte eksakt de hjula som er på jettaen over, høyglanspolerte porsche 928 felger. Men er så mangen av vennen mine som syntes de felgene er butt ugly, men vet ikke jeg, andre meninger? Porsche felger er ikke stygt! Uansett drit i hva vennene dine og andre sier, gå for det du syns er finest. Din bil tross alt:) Men må jo uansett kjøpe adaptere og spacere til felgene. For Porsche felgene har vel innpress på no med 52 mener jeg. Mener jeg leste det i en tråd her for ikke så lenge side. Rett meg om jeg tar feil noen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Galleri med bilder KUN av Golf 1 med 16" Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Galleri med bilder KUN av Golf 1 med 16" Takker :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg