andrej45 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Skal hive i anlegg i min 190e. Lurte på om noen kunne lagt ut bilder av hvordan de har lagt kablene? Spesielt fra batteriet og gjennom torpedoveggen, er så jævla trangt der i forhold te den gamle Volvo'n min! Greiest på høyre eller venstre side? :wonder Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 ta det på høyre side. ta ned det plast dekselet under dashn på høyre side. da er det veldi lett. er bare å prøve seg litt fram:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Jeg pressa strømkabelen min gjennom der de andre ledningene går på høyre side (når du står foran bilen).. Sinnsykt trangt, men gikk til slutt happyhappy Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 samma som meg :) virka ikke så utrolig vanskelig :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hehe okay, ja stressa som faen med å finne en grei plass..! rett under sikringsboksen dere mener da? rundt der en plass hvertfall? Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.0e Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Høyre side, skru ned dekslet så ser du helt til høyre, kommer opp der hvor batteri sitter i motorrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 der har jeg å dratt den opp. enkleste det. å husk sikring da:) wæææææ mye tre ja::P fysj:P hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.0e Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 der har jeg å dratt den opp.enkleste det. å husk sikring da:) wæææææ mye tre ja::P fysj:P hehe Jada, nytt interiør er kjøpt inn så ikke noe mer plastikktre nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Da skal jeg nok få det til..! Takk for hjelpa folkens :) Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Jada, nytt interiør er kjøpt inn så ikke noe mer plastikktre nå :) BRA. tre hører hjem i skogen eller på dynga.:) andrej45: hvilket anlegg holder du på å mekke deg da??:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Ikke no heftige greier! Skal montere Xelent 6x9 på mandag, ellers har jeg en Blaupunkt 5 kanals forsterker en en 2x12" kasse med non jalla elementer igjen fra russebilen jeg hiver i midlertidig :crazysant Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hehe. bedre enn ingenting da:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 æ pressa bare på.. 50mm2 kabel gikk såvidt!!! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hmm, kjørte kabeln der kenneth?!.. tok den igjennom på førersiden jeg, både til meg og viper_tsx... :wonder :wonder gjennom hullet ved sikringsboksen, og ned til gulvet, og gjennom plast-kanalene som fører til hullet i bakseteryggen.. smell enkelt... :fingers: Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 poenget ved å ta den ved batteriet på høyre side er å få kortest mulig kabel å minke sjansen for støy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg