VwDaniel Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 har en 94 astra (1,6) som e knust å kunne tenkt meg en corsa å hive motoren i ... passer dette noenlunde knirkefritt ? Siter 750ia alpina opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den) Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte) motovelo minsk komunist mc endel annet gull/boss/skrapjern ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hvis dette er smalblokk motoren tror jeg den skal passe så og si rett i. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDaniel Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 takker for infoen :) .. .. så man får bigblock 1,6 motorer ja ? vell den e hissigste 1,6 literen eg har noensinne sotte i.. (100 hester og moment eg bare har hatt av 2litere) men kan ta å høre på opelmotorsport.. :) Siter 750ia alpina opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den) Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte) motovelo minsk komunist mc endel annet gull/boss/skrapjern ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDaniel Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 ja der kostet det visst penger å være med.. nei pikarten heller eg holder meg til bobler !! Siter 750ia alpina opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den) Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte) motovelo minsk komunist mc endel annet gull/boss/skrapjern ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Fortsetter her i stedet for å lage ny tråd jeg. Må man oppgradere noe hvis man setter inn 1.6liter? Bremsel, drivverk osv? har 1.4i nå, med automat, så da må jeg vel skifte girkasse ihvertfall? driver å snuser litt på dette nå i stedet for å bytte bil.. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg