Gt-4-Ever Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kan noen si meg hva som er verdens beste forsterker? Evt. liste opp de kandidatene som finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hva er verdens beste bil? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hva er verdens beste bil? Man skal ikke svare et spørsmål med et spørsmål. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Man skal ikke svare et spørsmål med et spørsmål. Vel..var litt dårlig det første spørsmålet. Hifonic poengterte bare dette. Det er ikke EN forsterker som er mye bedre en alle andre på alle omeråder. Det kommer helt an på hva man skal bruke det til og hva man trenger. Det er mye dritt og noe bra som finnes på markedet. Noen merker har både mindre bra og bedre serier. Noen av de bra er Arc audio spesielt, Audison vrx, GZ nuclear(har jeg hørt skal være veldig bra), zapco, tru technology, alpine f1, brax, sinfoni, genesis, Soundstream (de dyrere seriene), hifonics(også de dyrere seriene), eldre Phoenix gold og sikkert en god del andre som man ikke ser her til lands. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 http://www.phoenixgold.com/webfaq/MPH6300.htm Dette tror jeg er den aller beste, men det er kun laget en av den. Ikke rart når den koster $99.000 :) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvor lang er et tau? Mvh Tony ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 http://www.phoenixgold.com/webfaq/MPH6300.htm Dette tror jeg er den aller beste, men det er kun laget en av den. Ikke rart når den koster $99.000 :) det blir vel litt mer som en myte. Tviler ikke på at den er sinsyk, men det hjelper ikke stort når ingen kan høre den. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 det blir vel litt mer som en myte. Tviler ikke på at den er sinsyk, men det hjelper ikke stort når ingen kan høre den. Hvis du legger $99000 på bordet er jeg ganske sikker på at det kommer en forsterker i posten til deg med avsender PG ;) Da gutta fra PG var på rundtur da jeg jobbet i HFK snakket vi faktisk om denne. Da sa de at den er til salgs, men at de aldri trodde noen kom til å bla opp. De hadde selv hørt ganske mye på den og tror nok at en potensiell kunde vil få det og. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Sinfoni, Phass og McIntosh bør vel også nevnes... Ellers er det nok som nevnt ingen forsterker som er "best" men enkelte egner seg kanskje til flere ting enn andre og er slik mer anvendelige. Smak og behag samt design spiller nok også inn en endel når en kommer opp i denne klassen. Felles for alt av øverste-hylle-vare er at det koster. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Sinfoni, Phass og McIntosh bør vel også nevnes...Ellers er det nok som nevnt ingen forsterker som er "best" men enkelte egner seg kanskje til flere ting enn andre og er slik mer anvendelige. Smak og behag samt design spiller nok også inn en endel når en kommer opp i denne klassen. Felles for alt av øverste-hylle-vare er at det koster. sinfoni er jo nevnt, men merker som phass, mcintosh er det desverre lite av her. Er vel bare noen ytterst få som har noe serlig erfaring med de merkene. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har selv McIntosh MX406 spiller, men har ikke fått koblet den opp enda da jeg fremdeles jobber med kickpanelene. Men utifra utsende,vekt og følelse på knapper osv tror jeg den skal klare å opprettholde statusen sin :D Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Steg kommer/har jo med noen gromme forsterkere Audison er nevnt sammen med Sinfoni Brax er gode saker har jeg hørt PG (som sagt) TRU Technologies McIntosh (som sagt) Milbert rørforsterkere Zapco (de gamle skal visst være meget gode) Pluss mange fler Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hva er verdens beste bil? Man skal ikke svare et spørsmål med et spørsmål. hehe tror nok de fleste tok hintet der:P :) Tror nok at denne diskusjonen kommer til og komme ut med noe "svar". Hva som er verdens beste forsterker er det umulig og si, ikke alle forsterkere spiller likt. Hvis vi omforrmer spørsmålet litt, Hvilken forsterker gir mest punch, hvem gir mest behaglig lyd, hvem yter mest, mest for pengene os.v. Men jeg skal være enig i at det er en viss forskjell mellom en forsterker til 2000,- som har de samme ytelsene til en som koster 8000,- det er nok litt forskjell i lydkvalitet der. Mulig jeg formuleret meg dårlig, men tror de fleste skjønner hva jeg mener. mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Tror nok vi alle vet at dette er et umulig spørsmål å besvare, men man kan jo ha sine favoritter :D Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvor lang er et tau? Hehe... Good one, Tony! :) Hva med Rørforsterkere...? :respect Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg