sveigamekkar Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg har en opel manta gt, som jeg fikk lyst til å sette på noen felger med 225 dekk på, men problemet er at jeg må bredde den litt da. Så da spør jeg hvilke muligheter det er for å bruke golf skjermer? Blir den noe breiere da, og vil dette passe? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kjøp modd sveis og lakk? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kjøp modd sveis og lakk? ja greit nok det, men hvor mye bygger en golf skjerm ut i forhold til en vanlig manta b skjerm? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Mange som bruker Golf 1 skjermbuer å bredder bilcrossbiler med veit jeg. Golf 1 skjermbuer er visstnok breiere enn på på Golf 2. Ihvertfall det jeg har hørt! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Skaff deg et par bakskjermer fra ei gammel boble og kapp dem i to på langs! Da tipper jeg du har plass nok...:partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 De bygger ca 1cm mere enn orginal buen framme... Du får fint plass til 225 dekk, men er det 7" eller 7,5" breie felger? Skal du ha svære felger ville jeg endret litt på innerskjermene slik at det hadde blitt litt klaring til store hjul. Ascona /manta er kan ha impress ned til 0. så burde gå bra å endre sporviden såpass.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 De bygger ca 1cm mere enn orginal buen framme... Du får fint plass til 225 dekk, men er det 7" eller 7,5" breie felger? Skal du ha svære felger ville jeg endret litt på innerskjermene slik at det hadde blitt litt klaring til store hjul. Ascona /manta er kan ha impress ned til 0. så burde gå bra å endre sporviden såpass.. Jeg skal hente felgene i ferien, så da får jeg sette på understellet og prøve meg fram, men takk for tipsene. Ble litt klokere i dag også. Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Må du bredde?? Gikk fint 215/40/17 på min første uten bredding (var valset), og fremdeles god klarning. Tror det var ET35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg