Kenti Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ok skal vi se om jeg husker alt da,alt elektrisk 4 vinduer varme i for og bak seter.' elektrisk rullgardin bak. ac. cd/rds tc nivå regu. elektriske seter. elektrisk takluke kjørcomp. faen det er alt du fikk i 95 på den.unntatt skinn.men det driter jeg i cd utgavens stoff setter er high class! ikke sol tak jeg da.. men har AC.. ikke nivå reg da jeg har steinmetz understell eller har jeg alt.. mangler skinn jeg også.. men har bestillt meg sorte skinn seter fram.. trenger ikke bak... har varebil vettu:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Har er det alt om omega... http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Har er det alt om omega... http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm Omega B Sport eller Edition Sport II seter hvor kan jeg få kjøpt eventuelt kjøpe brukt? vil ha:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 lyst på omega v8 star klør i fingra hehe det var en rå side corsa tuner :)!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ps: du har ikke justering av cd/radio på rattet..? Kjenner en person med en 99" model med dette, som han sikkert selger som delebil. står uten skilter og pen. Får den nok billig. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hvor mye skal han ha for den omegan?delebil trenger det. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ta kontakt på Mail/msn: Kenti_21@hotmail.com eller tlf: 92026956 Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Skal du selge omegan allrede?du kødder?hvor mye skal du ha for den da? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Skal du selge omegan allrede?du kødder?hvor mye skal du ha for den da? den er tilsalgs ja. 100 lapper Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bilen er tilsalgs. 100 lapper bud å pruting er lov... Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 legg den ut på salgs tråden på kjøp og salg Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murdoch Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ja har det og jeg har det :)den er dritt tøff.elektrisk :) trykker på en knapp så har jeg PUFF solgarding i bakruta, men har ikke på side rutene det har ikke mv6 heller. men den jeg har i bakruta er orginal og ikke billig,elektrisk vettu.du kan jo kjøpe noe solgarding og smelle opp i ruta koster vel 200kr på thorsov.men men er jo ikke det samme (SKRYT SKRYT SKRYT!) hehe :ex_machin Jeg foretrekker heller solfilm :thumb, synes det ser mye mer elegant ut enn solgardin - både utenifra og innenifra, fungerer bedre gjør det også. Synd at du skal selge den allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 solfilm er harry.solgardin er elegant. lurer på hvorfor direktør bilene 750 og a8 osv. lever med gardiner ;) hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murdoch Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har du sett en omega med solfilm? neppe - typisk preik min bil er SÅ kul alle andres biler er harry. Rullgardiner er for soverommet til små barn :thanks DU KJØRER OMEGA - DA ER DU HARRY! Sånn er det bare! Ja ja nok humor for idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 :) har omega blitt harry bil hehe? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg