Gå til innhold

Tråden om min nye bil:)

Ranger emnet


Kenti

Anbefalte innlegg

Opel Omega B 2,5 CDX (kun 3stk av i landet) stv Varebil. 1995 Mod

 

Utstyr: ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, Avtb.hengerfeste, El. just.seter, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Galv. karosseri, Hengerfeste, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Startsperre, Treint, Utetemp., Metallic

 

180 HK power box som er mappa for 3" eksos annet turbo å diesel trykk åpent power filter.

 

Senket er den også og har 18x9,5 fram 18x10,5 bak (Skjærmbredet og lakkert opp igjen)

 

leger ved annonsen fra han jeg kjøpte den av her(da jeg ikke kan det med å legge inn bilder) : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1014791

 

Kom gjærne med forslag på hva som kan gjøres.. og eventuelt synspunkter på bilen:)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror du tar litt feil.jeg har CD utgaven. siste CDX utgaven fra opel var en Opel Vectra CDX.

 

finnes ingen omega cdx.

 

det du har er en Omega Cd 2.5td

 

i vogn kortet mitt står det at jeg har en

 

Opel omegab 2.5 Limosine.

 

ække kødd.

 

jeg har absolutt alt utstyr de har kasta inn i denne bilen.har tilog med elekstrisk solgardin bak :)

 

men bilen din var veldigt kul!!!!:)

 

hvor mye ga du for den?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror du tar litt feil.jeg har CD utgaven. siste CDX utgaven fra opel var en Opel Vectra CDX.

 

finnes ingen omega cdx.

 

det du har er en Omega Cd 2.5td

 

i vogn kortet mitt står det at jeg har en

 

Opel omegab 2.5 Limosine.

 

ække kødd.

 

jeg har absolutt alt utstyr de har kasta inn i denne bilen.har tilog med elekstrisk solgardin bak :)

 

men bilen din var veldigt kul!!!!:)

 

hvor mye ga du for den?

 

 

er ikke norsk opel da.. den er Engelsk:) så er nok en CDX ja du! står det i vognkortet mitt.. eneste utstyret jeg mangler er tlf skinn og tv.. resten har jeg.. også sånn solgardin som du... bilen går meget bra den:) 183,2 HK på rulla...

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vauxhall

sin omega har CDX utgave stemmer det,men europeisk moddelen har ikke noen cdx utgave..ratt på feil side du eller ombyggd?

 

Hva alt utstyr er.

kom med en ting som er skjeldent og ha på og omega jeg har det.bare spør.

 

men men jeg har ikke skinn. og det kondensfjerning greiene mv6 har på sidevinduene.eller har jeg alt.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vauxhall

sin omega har CDX utgave stemmer det,men europeisk moddelen har ikke noen cdx utgave..ratt på feil side du eller ombyggd?

 

Hva alt utstyr er.

kom med en ting som er skjeldent og ha på og omega jeg har det.bare spør.

 

men men jeg har ikke skinn. og det kondensfjerning greiene mv6 har på sidevinduene.eller har jeg alt.

 

Vet ikke hva som er sjeldent, men bare lurte på hva det var.

 

har omega kommet med solgardin på sideruten bak? I dørene altså?

I såfall kunne jeg tenkt meg det

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har det og jeg har det :)den er dritt tøff.elektrisk :) trykker på en knapp så har jeg PUFF solgarding i bakruta, men har ikke på side rutene det har ikke mv6 heller. men den jeg har i bakruta er orginal og ikke billig,elektrisk vettu.du kan jo kjøpe noe solgarding og smelle opp i ruta koster vel 200kr på thorsov.men men er jo ikke det samme

 

 

(SKRYT SKRYT SKRYT!) hehe :ex_machin

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har det og jeg har det :)den er dritt tøff.elektrisk :) trykker på en knapp så har jeg PUFF solgarding i bakruta, men har ikke på side rutene det har ikke mv6 heller. men den jeg har i bakruta er orginal og ikke billig,elektrisk vettu.du kan jo kjøpe noe solgarding og smelle opp i ruta koster vel 200kr på thorsov.men men er jo ikke det samme

 

 

(SKRYT SKRYT SKRYT!) hehe :ex_machin

 

Lag en liste over det utstyret du har på bilen da?

 

så skal vi se hva jeg har som ikke du har;) og omvendt...

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok skal vi se om jeg husker alt da,

alt elektrisk

4 vinduer

varme i for og bak seter.'

elektrisk rullgardin bak.

ac.

cd/rds

tc

nivå regu.

elektriske seter.

elektrisk takluke

kjørcomp.

 

faen det er alt du fikk i 95 på den.unntatt skinn.men det driter jeg i cd utgavens stoff setter er high class!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår