Gå til innhold

Gearhead Garage

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den kan egentlig ikkje kjøres i windows xp, du må gå innpå http://www.gearheadgarage.com og laste ned sånn windows xp fix og bug fix

Jeg fikk i Gearhead Garage i forrige uke, men jeg fikk ikke til å spille det for det sto at det ikke gikk i XP, men hvis jeg laster ned det der så går det sikkert. happyhappy

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får denne feilmeldingen når jeg prøver å installere:

 

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. Choose "Close" to terminate the application..

 

Er det no triks jeg kan gjøre for å komme forbi dette?

 

Etter du har instalert det nå du høyreklikke på filen, egenskaper, kompatibilitet, og gjør dette programmet kompatibel for windows 98. Dette er vis du kjører xp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får denne feilmeldingen når jeg prøver å installere:

 

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft Windows applications. Choose "Close" to terminate the application..

 

Er det no triks jeg kan gjøre for å komme forbi dette?

 

Er det stort sett det samme, bare du kan kjøre biler?

Finnes det bare demo, eller kan man kjøpe en full verson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stort sett det samme, bare du kan kjøre biler?

Finnes det bare demo, eller kan man kjøpe en full verson?

 

man bare fikser, samler kjøper selger biler. finnes self. en full versjon.. har den selv. skal prøve å få den lasta opp på server no. men du må nok laste ned fix fra sida

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at denne meldingen kommer opp når jeg skal installere spillet:) Så jeg får ikke installert det :(

 

holder på å laste en versjon av spillet som fungerer opp på en server.

 

BTW tror det er blitt freeware no :S du får i hvertfall ikkej kjøpt det lenger..

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår