Tsbusa Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 For en stund siden snakket noen her inne om at F1 var kjedelig, lyden også. Men, last ned dette klippet, Jeg fikk både frysninger, gåsehud, og jeg er 99% sikker på at min penis (beklager for at jeg må si det) men den rørte på seg. Kanskje dere synes jeg er rar for å synes noe slikt. Men en ting kan jeg fortelle, jeg vil heller ha en rå bil istedet for hvilken som helst dame jeg kunne fått. http://www.ssperformance.no/images/film/378F1_Fireup.mpeg Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 trenger ny grill,kansje den der er fin å grille pålsa ¨på! :cocain: Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Du ble kåt, ja no har eg til og med hørt det og. :) Menne, linken funker visst ikkje. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Du ble kåt, ja no har eg til og med hørt det og. :)Menne, linken funker visst ikkje. Funker fjell her! :) Høyreklikk og lagre som;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tar jeg ikke feil er det der faktisk en Indy bil .. med Honda motor.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tar jeg ikke feil er det der faktisk en Indy bil .. med Honda motor.. Motoren er en Arrows A22 F1. Bilen: Info: http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1061 Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 For en stund siden snakket noen her inne om at F1 var kjedelig, lyden også. Men, last ned dette klippet, Jeg fikk både frysninger, gåsehud, og jeg er 99% sikker på at min penis (beklager for at jeg må si det) men den rørte på seg. Kanskje dere synes jeg er rar for å synes noe slikt. Men en ting kan jeg fortelle, jeg vil heller ha en rå bil istedet for hvilken som helst dame jeg kunne fått. Ble litt kåt eg og. :) Funker fjell her! :) Høyreklikk og lagre som;) Det har eg faktiskt aldri tenkt på. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Heftig maskineri, men har du noe specs om motoren? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennik Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kul film utenom han svimlingen så fant ud ann måtte gå forran kamera. :deng Siter 64 1500S Notchback 71 Manta S 74 Harley Davidson XLCH 80 Vespa Bravo 89 Mazda RX7 Turbo2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 imponeranes repons på gassen. og utrulig stilig å sjå eksosmanifoilden kor fort den blir oppvarma og glødanes. 100kr til den som tar på den:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hørtes ut som et større hissig kattedyr av noe slag. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Noe så sinnsykt. Fikk fram ett smil den der ;O) Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 fy faen rått :D er nokken grader me varme der ja :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 det der er nistilig! etter og ha hørt litt utover mot slutten, syntes jeg det hørtes ut som en jævla sinna pitbullterjer som bjeffa.. Hadde vært konge og kommet med noe slikt i en tunell i oslo :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hmm øresus noen? :) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg